Hoi allen,
Ik ben op zoek naar wat input op mijn samengestelde lijst. Budget staat niet echt vast, maar zal uiteindelijk rond de ~€2000 komen. Goedkoper mag natuurlijk altijd, maar zolang ik maar niet al te veel inlever.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en soms wat productiviteit. Doel is om nieuwste games op een 1440p, 120hz scherm te spelen. Waarbij de settings op High of Ultra kunnen.
i7 CPU is vooral gekozen omdat ik soms wat vakantie video's render en veel Guild Wars 2 speel, welke ook flink profiteert van een i7 t.o.v. i5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een paar SSD's (4) liggen, die komen aan de SATA poorten.
Daarnaast is beschikbaar: toetsenbord, muis, monitoren, headset en andere dergelijke randapparatuur. Het gaat hier enkel om de kast + hardware.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in de kast zit. Een 1440p scherm koop ik seperaat, maar hier moet wel rekening mee gehouden worden qua specs in de kast.
Daarnaast 1x NVMe drive voor OS + enkele games.
Een minimaal 4TB HDD voor games die niet SSD vereisten en wat multimedia bestanden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU moet Intel zijn. Cooler moet NZXT Kraken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een paar LED invloeden zijn aardig. Ik wil gaan voor een clean look, maar ook wat inzicht in de kast. Daarom een kast met een window en enkele LED artikelen.
Ook heb ik gekozen om bijvoorbeeld GPU & Mobo uit dezelfde lijn te nemen, zodat de look overeenkomt. Zelfde geldt voor de kast & CPU cooler.
Ga je overklokken?
Ja. Daarom een i7 K model & Z370.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral op zoek naar wat input op de samengestelde lijst. Ik heb het idee dat ik op 95% zit, maar zoek naar wat slimme toevoegingen of commentaar op de GPU, Mobo, geheugen en eventueel de kast.
En dan de lijst:
Alvast bedankt voor de input.
Ik ben op zoek naar wat input op mijn samengestelde lijst. Budget staat niet echt vast, maar zal uiteindelijk rond de ~€2000 komen. Goedkoper mag natuurlijk altijd, maar zolang ik maar niet al te veel inlever.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en soms wat productiviteit. Doel is om nieuwste games op een 1440p, 120hz scherm te spelen. Waarbij de settings op High of Ultra kunnen.
i7 CPU is vooral gekozen omdat ik soms wat vakantie video's render en veel Guild Wars 2 speel, welke ook flink profiteert van een i7 t.o.v. i5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een paar SSD's (4) liggen, die komen aan de SATA poorten.
Daarnaast is beschikbaar: toetsenbord, muis, monitoren, headset en andere dergelijke randapparatuur. Het gaat hier enkel om de kast + hardware.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in de kast zit. Een 1440p scherm koop ik seperaat, maar hier moet wel rekening mee gehouden worden qua specs in de kast.
Daarnaast 1x NVMe drive voor OS + enkele games.
Een minimaal 4TB HDD voor games die niet SSD vereisten en wat multimedia bestanden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU moet Intel zijn. Cooler moet NZXT Kraken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een paar LED invloeden zijn aardig. Ik wil gaan voor een clean look, maar ook wat inzicht in de kast. Daarom een kast met een window en enkele LED artikelen.
Ook heb ik gekozen om bijvoorbeeld GPU & Mobo uit dezelfde lijn te nemen, zodat de look overeenkomt. Zelfde geldt voor de kast & CPU cooler.
Ga je overklokken?
Ja. Daarom een i7 K model & Z370.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral op zoek naar wat input op de samengestelde lijst. Ik heb het idee dat ik op 95% zit, maar zoek naar wat slimme toevoegingen of commentaar op de GPU, Mobo, geheugen en eventueel de kast.
En dan de lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Tray | € 338,80 | € 338,80 |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-E GAMING | € 226,- | € 226,- |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-8G-GAMING | € 635,- | € 635,- |
| 1 | WD Black (2018), 4TB | € 177,94 | € 177,94 |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 182,95 | € 182,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 170,95 | € 170,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.047,99 | |