[Multi] Graveyard Keeper

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 19:56
Afbeeldingslocatie: https://static.wixstatic.com/media/e63cf6_431d8835b0e34360bffd556febfe8370~mv2.png/v1/crop/x_1,y_0,w_529,h_588/fill/w_371,h_412,al_c/e63cf6_431d8835b0e34360bffd556febfe8370~mv2.png

Info

Graveyard Keeper is een nieuwe game van de makers van Lazy Bear Games (Punch Club). Bij Graveyard Keeper is het de bedoeling dat jij, jou eigen "Graveyard" onderhoud in een middeleeuws fantasie rijke setting.
Deze game heeft veel weg van Stardew Valley, maar onderhoud je dus een graveyard. Daarnaast kan je ook nog een farm onderhouden, doorzoek je verschillende dungeons en moet jij zelf de lijken ontleden van de organen.

De game zal beschikbaar zijn voor PC en Xbox One
Release date is 15 augustus 2018.

Je kan je al inschijven voor de Alpha via hun eigen website.
https://www.graveyardkeeper.com/
De game zal ook beschikbaar zijn op Steam tijdens release.

Prijzen
Standaard: 21,99
Deluxe Pack: 25,99

Deluxe Pack:
OST + Art Book

Info van hun site:

Face ethical dilemmas. Do you really want to spend money on that proper hotdog meat for the festival when you have so many resources lying around?

Gather valuable resources & craft new items. Expand your Graveyard into a thriving business, go ahead and gather valuable resources scattered in the surrounding areas, and explore what this land has to offer.

Make business alliances. These dead bodies don't need all that blood, do they? Why not sell it to someone who can put it to good use. Same for body parts. Hey, it's being efficient with recycling!

Explore mysterious dungeons. No medieval game would be complete without these. Take a trip into the unknown and find useful new ingredients which may or may not poison a whole bunch of nearby villagers. Capitalism.

bron: https://graveyardkeeper.com

Videos:

Gameplay Reveal Trailer

[ Voor 37% gewijzigd door Desutoroiya op 29-05-2018 09:10 ]

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Mijn eerste topic, hoop mede auteurs te krijgen om mij de weg te kunnen wijzen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefjepayuta
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 20:45
Er is alvast een Let's Play van de Alpha beschikbaar van Cohh.

YouTube: Let's Play Graveyard Keeper With CohhCarnage - Episode 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Aah, hij heeft het ook geupload naar youtube, had hem al op Twitch bekeken op zijn kanaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-03 15:27
Is het al de moeite waard om deze game aan te schaffen of is er nog erg veel locked en kun je beter nog 2 maanden wachten?

[ Voor 18% gewijzigd door Cowamundo op 06-06-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Er is op dit moment best veel te doen, echter is er ook nog veel locked, zo is het niet mogelijk om met iedereen in het dorpje te praten.

Doordat het alpha is, en de updates die ik tot nu toe voorbij zie komen is het voornamelijk gericht om het spel op de juiste performance te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:20
ohh leuk een Graveyard Keeper topics, ik heb het spel 2 dagen geleden aangeschaft met alfa pas. Tot nu toe een paar uur kunnen spelen en vermaak mij erg goed. Ik zie wel dingen locked staan, maar nog geen hinder oid van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Het spel is ondertussen uit op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ik heb me sinds release hier wel aardig mee vermaakt. Wat ik wel mis (of niet gevonden heb) is een overzicht met welke quests ik nu allemaal heb lopen.

Ik ben ook blij dat er al een redelijke wiki is, die heb ik wel nodig met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:12
grappig! Ik heb met enkele klasgenoten een kleine 10 jaar geleden voor een school opdracht een demo gemaakt voor (het zelfbedachte) Graveyard Tycoon. :-) zelfde principe: manage een graveyard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08

spaceboy

Op grote hoogte

Ik trap even een bijna 2 jaar oud topic open, maar ik ben wel benieuwd: zijn er nog veel actieve spelers hier? Ik heb het spel deze week op de PS4 gekocht (complete editie met Breaking Dead en Stranger Sins) in de aanbieding. Absoluut een aanrader voor Stardew Valley fans en tot nu toe op wat visuele bugs na geen problemen gevonden.

Kan alleen nog niet helemaal vinden hoe je acties (zoals teleport) aan je (pijltjes) snelkoppeling hangt. Weet iemand dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1