Toon posts:

ASUS V6800 de luxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is met boven staande kaart in samen werking met Win-2000.
Ik krijg onder geen enkele driver deze kaart lekker draaien onder zowel UT,Q3 en met 3DMark2000 komt ie niet verder dan de eerste test.
Ik heb verder 2x 256 SD-Ram, ASUS PB2 LS Moederbord, dit alles en meer lijkt me voldoende om deze kaart naar behoren te laten draaien.

Verwijderd

doet hij het in windows 2000 zelf wel goed (dus als je geen d3d of opengl programma's/spellen heb draaien) op de desktop dus? heb je wel de juiste windows 2k drivers heb je de reference drivers van nivdia 5.16/3.68 al geprobeerd? wel die voor win 2k, moet ej maar ff zoeken tussen de nieuwspostings op de hoofdpagina van tweakers.net. Wat zijn de problemen in de games? vastlopers? gaat er wel genoeg stroom naar je geforce? ik had ook zo'n probleem heb hem nu op 3,4 volt lopen ipv 3,3 en gaat nu goed. je kan proberen powermanagement uit te zetten in je opstart zootje dat vindt je in systeem info (start --> program's --> accesoires --> system tools --> system information --> extra/tools --> system configuration utility --> startup en dan gewoon zoveel mogelijk niet belangrijke dingen uitzetten inc de powerschemes. probeer het eens, en kijk eens op welk voltage hij loopt en hoeveel watt je voeding is 230watt is wel een minimum hoor

Verwijderd

Topicstarter
Hoi SinCere

Bedankt voor je reactie, maar alles wat je schreef had geen enkele zin.
Blijkt nu nadat ik kaart heb omgeruild dat het geheugen defect was, schijnt nog eens te gebeuren bij ASUS.
De kaart die ik nu heb , roelt lekker.