k autistische man
voor dagbesteding zoek ik in redelijk staat
goed of kapotte laptops
alstublieft Stuur maar een foto of de gegevens van het laptop en moet binnen 25 km rondom Arnhem om op te kunnen halen met een speciaal vervoer of opsturen mag ook Dan betaal ik de kosten Alvast bedankt
ruimtegebrek en om de kosten laag te houden kunnen we helaas niet alle aangeboden laptop ophalen Alvast bedankt Het intentie is wat het telt
het bedoeling is om de door jullie verzonden laptops te verbeteren repareren en dan weg te geven an iemand die het nodig heeft
en dan de hele proces op te nemen en de video's te verspreiden
Ik heb ook een camera en de benodigde gereedschappen nodig
U mag ook cadeaubonnen van bekende elektronicazaken opsturen
Ik hoop met behulp van jullie deze project van de grond kunnen brengen Alvast bedankt
autistischehobby@gmail.com
YouTube: autistische hobby
voor dagbesteding zoek ik in redelijk staat
goed of kapotte laptops
alstublieft Stuur maar een foto of de gegevens van het laptop en moet binnen 25 km rondom Arnhem om op te kunnen halen met een speciaal vervoer of opsturen mag ook Dan betaal ik de kosten Alvast bedankt
ruimtegebrek en om de kosten laag te houden kunnen we helaas niet alle aangeboden laptop ophalen Alvast bedankt Het intentie is wat het telt
het bedoeling is om de door jullie verzonden laptops te verbeteren repareren en dan weg te geven an iemand die het nodig heeft
en dan de hele proces op te nemen en de video's te verspreiden
Ik heb ook een camera en de benodigde gereedschappen nodig
U mag ook cadeaubonnen van bekende elektronicazaken opsturen
Ik hoop met behulp van jullie deze project van de grond kunnen brengen Alvast bedankt
autistischehobby@gmail.com
YouTube: autistische hobby