Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen maar vraag me af wat wijsheid is.
Ik kan voor 1150 bv een laptop met 17 inch scherm 16Gb Ram , een I7 processor en een GTX 1050 aanschaffen. Maar voor 900-1000 ook een tweedehands:
GT72-2QE-648NL 17,3INCH Dominator.
I7-4720HQ 8X 2.4GHZ
16 GB RAM DDR3 geheugen
1TB HDD 250GB SSD.
NVIDIA GEFORCE GTX 980M 4096 Mb
Wat is dan wijsheid? Tweedehands vindt ik niet erg als dat betekent dat je betere specs hebt maar... help?
Wat ga je met je laptop doen?
Werken: via RDP en op mijn werkomgeving, niet heel spannend dus.
Gamen: Starcraft 2, Heroes of the Storm.Soms wat Call Of Duty ( nieuwe Black ops) maar hoeft echt niet op max settings. Als het maar speelbaar is.
Wat is je budget?
+- 1000€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja vaak bij vrienden even een potje gamen is de oorzaak van aanschaf. Meenemen naar werk is niet perse nodig. Gewicht en accuduur vindt ik niet spannend.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb altijd HP gehad en ben er blij mee. Sta wel open voor andere merken. 17.3 Inch zou fijn zijn.
Ik kan voor 1150 bv een laptop met 17 inch scherm 16Gb Ram , een I7 processor en een GTX 1050 aanschaffen. Maar voor 900-1000 ook een tweedehands:
GT72-2QE-648NL 17,3INCH Dominator.
I7-4720HQ 8X 2.4GHZ
16 GB RAM DDR3 geheugen
1TB HDD 250GB SSD.
NVIDIA GEFORCE GTX 980M 4096 Mb
Wat is dan wijsheid? Tweedehands vindt ik niet erg als dat betekent dat je betere specs hebt maar... help?
Wat ga je met je laptop doen?
Werken: via RDP en op mijn werkomgeving, niet heel spannend dus.
Gamen: Starcraft 2, Heroes of the Storm.Soms wat Call Of Duty ( nieuwe Black ops) maar hoeft echt niet op max settings. Als het maar speelbaar is.
Wat is je budget?
+- 1000€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja vaak bij vrienden even een potje gamen is de oorzaak van aanschaf. Meenemen naar werk is niet perse nodig. Gewicht en accuduur vindt ik niet spannend.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb altijd HP gehad en ben er blij mee. Sta wel open voor andere merken. 17.3 Inch zou fijn zijn.