'Mijn reviews' in profel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik kijk er wellicht overheen hoor, maar zou het fijn vinden om vrij snel een overzicht te kunnen krijgen van de eigen geschreven reviews. Ik wil graag mijn shopreview bijwerken, volgens mij heb ik vorig jaar naar aanleiding van een bestelling een review gemaakt. Die wil ik graag uitbreiden ivm after sales, maar kan niet zo 1 2 3 mijn shopreviews terugvinden?

Onder activiteit zie ik wel productreviews staan, maar ja, een webshop is geen product natuurlijk. ;) Onder Mijn Profiel zie ik er ook geen opties voor. Wellicht kijk ik er overheen, maar ook dan zou je dus kunnen zeggen dat het wellicht wat onduidelijk is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@CH4OS er is geen overzicht van zelfgeschreven shopreviews helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@rens-br Was ik al bang voor, vandaar het feature request. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Overigens hebben de frontpage admins wel een overzicht van shopreviews per user. Jouw laatste SR is zo te zien uit 2014. Mocht je meer info willen uitwisselen om evt. de betreffende review terug te vinden, DM me dan even :)

En in algemene zin: voor een nieuwe aftersales ervaring gerelateerd aan een wat oudere bestelling kan je gewoon een nieuwe shopreview plaatsen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hmmm, als mijn laatste Shop Review uit 2014 is, dan heb ik geen shopreview ervan geplaatst, ben ik dus abuis. :) Ik heb daarom ook een nieuwe shopreview geplaatst, zal die wel even aanpassen.

Maar zou het wel fijn vinden als ik binnen mijn profiel een tabje 'Reviews' heb, waarop ik mijn eigen reviews kan zien, al dan niet door elkaar, gesorteerd op datum, of op soort review; product- of shopreview, bijvoorbeeld. :)