AVG Kills private Browsing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amigob2
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-09 12:27
Ik gebruik private brouwsing in Firefox, en het valt me op dat ik steeds meer moet klikken op privacy statements. Het lijkt er dus op dat iedereen cookies gebruikt om te onthouden of ik de privacy statement heb goed gekeurd. Het probleem daar is dat ik al mijn cookies iedere keer we gooi als ik de brouwser afsluit.
de cookie vraag ging nog maar als je bij FOK kijkt moet je nu al 4 checkboxen aan klikken. En dat moet ik dus nu iedere keer als ik de brouwser op nieuwe opstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

amigob2 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:55:
Ik gebruik private brouwsing in Firefox, en het valt me op dat ik steeds meer moet klikken op privacy statements. Het lijkt er dus op dat iedereen cookies gebruikt om te onthouden of ik de privacy statement heb goed gekeurd. Het probleem daar is dat ik al mijn cookies iedere keer we gooi als ik de brouwser afsluit.
de cookie vraag ging nog maar als je bij FOK kijkt moet je nu al 4 checkboxen aan klikken. En dat moet ik dus nu iedere keer als ik de brouwser op nieuwe opstart.
Je wilt toch InPrivate browsen? a.k.a. niets opslaan wat je hebt gedaan.

Hier heb je het resultaat, precies zoals het bedoelt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:03

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Heb je de 'I don't care about cookies'-addon al geïnstalleerd? Doet bij mij wonderen :)

niet vergeten aan te zetten dat deze addon aan mag bij private browsing

Kalm aan! En rap een beetje!