Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Netflix, Ziggo GO, Youtube, sporadisch gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Fractal Design node 605
Be Quiet Pure Power 9 300w
Windows 10
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
CPU
SSD
Geheugen
Koeler
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet belangrijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau, bij gamen mag dit gerust meer zijn
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik had het onderstaande in gedachte, echter is dit €120 boven mijn gewenste budget. Ik ben opzoek naar eventueel goede alternatieven om dichter bij mijn gewenste budget te komen. Mocht dit onoverkomelijk zijn, zal het budget opgerekt moeten worden.
Ik wil mijn HTPC upgraden omdat ik merk dat hij regelmatig minder vloeiend HD content afspeelt, met name via youtube. Verder ik wil hem vaker gebruiken om te gamen, dat zullen waarschijnlijk meestal SIM/strategy games, Total war bijv.
Huidige setup:
AMD A6 6400K
Moederbord - Gigabyte GA-F2A75M-HD2
4GB ram
SSD 128 GB ---> Met windows 10 regelmatig aan de krappe kant. HTPC hangt aan een NAS
Toelichting gekozen componenten.
- Ryzen APU, goede prijs/prestatieverhouding in mijn ogen. geen extra componenten/Videocard fans nodig.
- Moederbord: Dit moederbord heeft HDMI 2.0 support zou dus in de toekomst ook 4K support moeten kunnen bieden als ik een andere TV zou kopen? Wat zijn hier de opties?
- 2x 4GB geheugen voor gebruik dual channel memory
- M2 SSD 256GB voor meer schijfruimte.
Netflix, Ziggo GO, Youtube, sporadisch gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Fractal Design node 605
Be Quiet Pure Power 9 300w
Windows 10
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
CPU
SSD
Geheugen
Koeler
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet belangrijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau, bij gamen mag dit gerust meer zijn
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik had het onderstaande in gedachte, echter is dit €120 boven mijn gewenste budget. Ik ben opzoek naar eventueel goede alternatieven om dichter bij mijn gewenste budget te komen. Mocht dit onoverkomelijk zijn, zal het budget opgerekt moeten worden.
Ik wil mijn HTPC upgraden omdat ik merk dat hij regelmatig minder vloeiend HD content afspeelt, met name via youtube. Verder ik wil hem vaker gebruiken om te gamen, dat zullen waarschijnlijk meestal SIM/strategy games, Total war bijv.
Huidige setup:
AMD A6 6400K
Moederbord - Gigabyte GA-F2A75M-HD2
4GB ram
SSD 128 GB ---> Met windows 10 regelmatig aan de krappe kant. HTPC hangt aan een NAS
Toelichting gekozen componenten.
- Ryzen APU, goede prijs/prestatieverhouding in mijn ogen. geen extra componenten/Videocard fans nodig.
- Moederbord: Dit moederbord heeft HDMI 2.0 support zou dus in de toekomst ook 4K support moeten kunnen bieden als ik een andere TV zou kopen? Wat zijn hier de opties?
- 2x 4GB geheugen voor gebruik dual channel memory
- M2 SSD 256GB voor meer schijfruimte.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | Noctua NH-L9a-AM4 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-8GVK | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | WD Black PCIe SSD 256GB | € 85,50 | € 85,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 524,40 | |