sysmark 2000/2001 ?
UTFS!!
prime95, hotcpu, 3dmark loops, sisoft burnin test, quake3 demos, ut demos etctetc!
prime95, hotcpu, 3dmark loops, sisoft burnin test, quake3 demos, ut demos etctetc!
Verwijderd
Burn in wizzard van Sisoft Sandra, gewoon 1000 keer laten lopenOp maandag 16 juli 2001 19:28 schreef Anubis het volgende:
jamaar iets wat in 3 uur kan laten draaien en dan kijk of hij is vastgelopen?
Verwijderd
Dat zeg ik...windows..Op maandag 16 juli 2001 19:28 schreef Anubis het volgende:
jamaar iets wat in 3 uur kan laten draaien en dan kijk of hij is vastgelopen?
windows veel vreeten? windows ME met 50 progs in me werkgeheugen en 30 virus scanners meschienOp maandag 16 juli 2001 19:22 schreef Anubis het volgende:
iets van enorm veel vreed?
Ga is zoeken naar HOT CPU TESTER. Lekker je cpu'tje berekeningen laten doen. En kijken ofdat er errors plaats vinden.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
De beste vind ik altijd nog CPU Stability 6.0. Als je computer 24 uur daarmee overleeft is je koeling goed, en is de stabiliteit van je pc echt rocksolid!
Tip: zet in win2k de prioriteit van dat proggie zowiezo niet hoger als above normal!!!
Bij above normal duurt het al een paar seconden voordat een simpele muisklik op het startmenu iets doet... Bij High moet je een minuut wachten, en bij Realtime is je computer zo goed als vastgelopen
Tip: zet in win2k de prioriteit van dat proggie zowiezo niet hoger als above normal!!!
Bij above normal duurt het al een paar seconden voordat een simpele muisklik op het startmenu iets doet... Bij High moet je een minuut wachten, en bij Realtime is je computer zo goed als vastgelopen
Zoek en gij zult vinden!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()