Moglie38 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:44:
Beste Tweakers,
Heeft 1 van jullie ervaring van het aankopen van een videokaart via Wish.
De mogelijkheden die je daar heb zijn niet echt veel maar kwa prijs is het erg aantrekkelijk!
Voorbeelden:
GTX 1060 3Gb DDR5 kost daar 63 euro.
GTX 960 4Gb DDR5 is 43 euro
GTX 1050 Ti 4Gb DDR5 is 78 Euro
GTX 1050 2Gb DDR5 is 61 Euro.
Ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Mvg Mike
Grappig topic, toevallig heb ik op de dag dat je dit topic aangemaakt hebt voor de test een 1050Ti 4GB besteld. De vrouw besteld er weleens kleine dingen (lees: bordspellen en etc) en dat gaat altijd goed en ze krijgt altijd wat ze besteld. Mijn gedachten was dat het gewoon om refurbished kaarten zou gaan vandaar de lagere prijs, enja je besteld rechtstreeks in China, dus dan is altijd alles goedkoper...
De prijs was van ~200 euro naar 60 euro incl verzending (jep uiteraard de gedachten: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook meestal), maar gekozen voor achteraf betalen in deze.
Het was even zoeken want er zijn veel advertenties dat zodra je erop klikt je ineens een ander product in de omschrijving ziet staan, maar goed deze 1050Ti kwam overeen.. Het was laat (23:00 ongeveer) en ik zag mooi een VGA poort op de kaart, ik dacht mooi ik heb nog een schermpje met alleen een VGA aansluiting dus daar ga ik hem op testen.
Volgende ochtend ik werd wakker en dacht WTF er zat een VGA aansluiting op¿?¿ K.A.K haha, een 1050Ti wordt naar mijn weten helemaal NIET geleverd met HDMI + DVI + VGA maar alleen met HDMI / DVI (en volgens mij eventueel een displayport).
Direct ingelogd om te annuleren maar dit moest binnen 6 uur (ik was ondertussen 9u verder

)
Als het goed is (Google staat er gewoon letterlijk vol mee..) gaat het hier om de GS450 ultra zuinige editie met een ultra ''dikke'' koeler erop geductaped dit in combinatie met een soort bios flash waardoor het lijkt alsof je een 1050Ti hebt

Mining snelheid komt overeen op zcash met schildpad.
Oké dus ik ga nu eind deze maand een kaart krijgen die niet overeenkomt, ''gelukkig'' gekozen voor achteraf betalen want het schijnt dat ik gewoon lekker mag gaan betalen, klarna (oid) gaat je gewoon factureren en gaan je niet helpen met een verkeerd geleverd product
Wat ik geleerd heb; niks meer bestellen wanneer je half aan het slapen bent en weer een reden om die Chinese sites te vermijden voor elektronica
Ook moest ik direct denken aan mijn vader die vroeger op een zakenreis een lading cassettes en cd's voor mij meegenomen had, van Michael Jackson tot de BeeGees en ga zo maar door, op elk bandje en cd-tje stond 1 nummer op, van jawel, Britney Spears
[
Voor 10% gewijzigd door
LopendeVogel op 07-06-2018 08:31
]