Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izanamie
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Hallo,

Weet iemand of er 3d tekeningen beschikbaar zijn voor de phanteks evolv shift x kast?

Ik wil een custom cnc'd water cooling en stroom management maken voor deze kast met een custom pcb voor stroom conversie en distributie.

Ook heb ik de tekeningen nodig om te bepalen welke radiatoren het beste zijn en waar ik de hardline tubing langs laat lopen
.
Het zou geweldig zijn om een 3d tekening te hebben om te beginnen.

Mijn maat en ik kunnen de kast uit elkaar trekken en overtekenen maar het zou veel tijd besparen als er iets bestaat, originele tekeningen zou helemaal top zijn.

Groetjes

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• URSUS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-06 10:54

URSUS

Onder-tiet-el HAHA

Flinke plannen.

Begin maar vast met de kast uit elkaar halen en de maten op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:34
izanamie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:51:
Hallo,

Weet iemand of er 3d tekeningen beschikbaar zijn voor de phanteks evolv shift x kast?

Ik wil een custom cnc'd water cooling en stroom management maken voor deze kast met een custom pcb voor stroom conversie en distributie.

Ook heb ik de tekeningen nodig om te bepalen welke radiatoren het beste zijn en waar ik de hardline tubing langs laat lopen
.
Het zou geweldig zijn om een 3d tekening te hebben om te beginnen.

Mijn maat en ik kunnen de kast uit elkaar trekken en overtekenen maar het zou veel tijd besparen als er iets bestaat, originele tekeningen zou helemaal top zijn.

Groetjes

Marcel.
Denk dat je sneller bent met het overtekenen van de kast dan met deze zoektocht naar tekeningen die er waarschijnlijk niet zijn. heb eigenlijk nooit 3d modellen gezien van PC kasten. en ik neem aan dat de fabrikant ze niet vrij gaat geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sketchup heeft wel tekeningen voor sommige kasten, maar ik heb geen idee of de Shifr X er een van is...

EDIT:
https://www.dropbox.com/s/6t12y4f0rrfd0zn/sketchup.png?dl=0

Nope i checked...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerten
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-09 09:51
Als je al tekeningen hebt: meten
Ik heb veel ervaring met (online) 3D modellen. Les 1 is: meten. Het model klopt vaak zo ongeveer grofweg wel. Maar details worden weggelaten en juist die zijn belangrijk. Voorts hoeven de maten niet 100% te kloppen met het fysieke model dat jij op je bureau hebt staan.