BCC pricewatch beoordeling door veel newbies.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 18:51
Bij de pricewatchbeoordeling van BCC staan heel veel beoordelingen gedaan door tweakers die daar speciaal een account voor hebben aangemaakt lijkt het.
Het ziet er mijns inziens uit alsof ze zichzelf ophemelen en daar accounts voor aanmaken, wat dus een vertekend beeld geeft als je op hun beoordeling afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny17
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 10-02-2023
Dat is zeer zorgelijk voor een vergelijkingssite. Lijkt mij een onderzoekje waard.

Ook een reden dat ik zelf altijd op meerdere sites de beoordelingen bekijk.
Vaak zie je dat oordelen flink kunnen verschillen per site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Dit wordt constant in de gaten gehouden hoor. Toch zie ik ook wat nieuwe accounts die juist een negatieve review plaatsen.

Na een aankoop wordt vaak gevraagd of klanten een review willen schrijven bij één van de vergelijkingssites, waarna je kans maakt op een mooie prijs. Dit trekt dan best veel mensen die snel een account aanmaken alleen om een review te plaatsen.

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Wat @BartvanOranje zegt is vaak het geval; het hoeft niet gelijk review fraude te zijn.
Ik zal wel kijken of ik een connectie kan vinden tussen de accounts of de webshop.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KommaGo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-11-2024
edit: kan verwijderd worden

[ Voor 89% gewijzigd door KommaGo op 28-05-2018 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 18:51
Tja, wat heeft de tweakers community aan dit soort reviews? Pagina's vol met reviews die zijn gedaan door nieuwe accounts. Gedaan tegen betaling.
Ik vind het knap hoor, om zoveel mensen zover te krijgen de moeite te nemen een account aan te maken voor een enkele review op een site waar ze normaal gezien niet komen. Dat het ook gewoon hun eigen marketingafdeling kan zijn op die manier blijft bij mij nog steeds waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvh289
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-08 21:00
Nu, september 2018, val mij ook op dat er zeer veel dubieuze positieve beoordelingen zijn. Zeker als ik tevens zie dat er op klacht.nl nogal wat klachten staan. Ook 1 van mij ondertussen.
Pagina: 1