Goedemiddag,
Tot nu toe ben ik altijd een consolegamer geweest maar wil graag mijn eerste game-pc aanschaffen van rond de 1500. Een maatje van mij heeft een systeem voor mij samen gesteld en ik zou graag willen weten of deze zo goed is of dat het toch iets beter kan en waarom. Het enige nadeel van deze setup vind ik de kast maar deze was zeer goed voor de airflow, kunnen jullie mij wellicht aan een andere behuizing helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofddoel is gamen (spellen zoals fortnite, pubg en HS) maar zal ook veel standaard gebruik zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog geen randapparatuur maar dit moet goed komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Nvidia/Intel, goede ervaringen mee tot nu toe.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een andere behuizing maar geen idee of de airflow dan ook perfect is. Zou graag een stille computer willen.Ik had overigens vernomen dat er geen koeler bij zat, welke raden jullie hiervoor aan?
Ga je overklokken?
Nee.
Hierbij de samenstelling:
Alvast super bedankt voor de reacties/tips!
Tot nu toe ben ik altijd een consolegamer geweest maar wil graag mijn eerste game-pc aanschaffen van rond de 1500. Een maatje van mij heeft een systeem voor mij samen gesteld en ik zou graag willen weten of deze zo goed is of dat het toch iets beter kan en waarom. Het enige nadeel van deze setup vind ik de kast maar deze was zeer goed voor de airflow, kunnen jullie mij wellicht aan een andere behuizing helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofddoel is gamen (spellen zoals fortnite, pubg en HS) maar zal ook veel standaard gebruik zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog geen randapparatuur maar dit moet goed komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Nvidia/Intel, goede ervaringen mee tot nu toe.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een andere behuizing maar geen idee of de airflow dan ook perfect is. Zou graag een stille computer willen.Ik had overigens vernomen dat er geen koeler bij zat, welke raden jullie hiervoor aan?
Ga je overklokken?
Nee.
Hierbij de samenstelling:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
1 | MSI Z370-A PRO | € 105,- | € 105,- |
1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 564,95 | € 564,95 |
1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart | € 121,- | € 121,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 174,- | € 174,- |
1 | Seasonic Focus Plus 850 Gold | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 114,95 | € 114,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.538,85 |
Alvast super bedankt voor de reacties/tips!