Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG Oled 55E6V springt niet aan.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jmwpvg
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2018
Mijn LG Oled 55e6v springt niet aan.
Als ik op het afstandbediening de tv aan zet, zie ik het rode lampje 3x knipperen, daarna gebeurd er niets.
Stekker heb ik al langer als 30 sec. eruit gehaald, maar geen resultaat.
Wat kan het zijn ?

Alle reacties

• RvDoubleU
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-01 18:27
Ik zou contact opnemen met de winkel waar je het toestel gekocht hebt of LG.

Heb dit afgelopen weekend met me Sony Oled A1 gehad.
Bij mij knipperde hij 4x rood. Volgens klantenservice Sony was er niks meer aan te doen en aankomende maandag komt er een vervangend toestel.
Wel zuur is nog maar 7 maand oud maar gelukkig onder garantie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

ByteMe_

↻ Refresh

Een beetje onderzoek geeft:
quote:
I just bought a LG 55UHD61. When I try to turn it on, the red light will go on, but the screen will remain black. When I push ANY button, the red light flashes 3 times and then goes off. I tried with unplugging the TV for 6 hours and then plugging it back again, still nothing.
quote:
I had the same problem after a lightning. Changed the main board(cost was £45) and solved it.
quote:
More than likely the main power supply circuit needs repair. These TV's have a tendency to burn through the main capacitors on the power supply board it's been a known problem for awhile yet they continue to use under rated caps. There is typically four of them usually the four biggest ones on the board all you have to do is replace them with new ones of the same capacitance value but of a higher voltage usually ones rated for 16v will do the job and you can even substitute with an even higher voltage rating so long as the capacitance value is the same as OEM. Good Luck
Dus daar ligt waarschijnlijk het probleem. Even een onderzoek aanvragen bij LG dus. En is er nog garantie dan mogen ze het sowieso oplossen,

Mijn laatste reviews: Wiko View 2 Plus | Philips SHB3075

• Jmwpvg
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2018
Mooi, en dank je wel voor je antwoord.
A.s maandag komt de monteur.
Kan ik met hem overleggen.👍

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True