Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Forum

Sinds enkele weken speel ik Fifa 18 Player Carreer Mode.

Mijn speler is gestart bij RSC Anderlecht. Na een seizoen wou ik graag naar een andere club en heb me op de transferlijst laten zetten. Ik kreeg 2 transferaanbiedingen binnen niet meer dan dat.

Na wat Googlen bleek dit een bug te zijn. De oplossing was de eerste 2 aanbiedingen te verwijderen uit mijn mailbox en inderdaad, ik kreeg opnieuw 2 aanbiedingen.

Nu zit ik bij Real Madrid na 2 seizoenen wou ik graag naar de Première League dus liet me terug op de transferlijst zetten. Helaas krijg ik nu geen enkel transferverzoeken meer. Ik heb het transferverzoek eens ongedaan gemaakt en me laten uitlenen. Dit bleek wel te werken, dus even een seizoen gespeeld met de club die me geleend had. Na dit seizoen terug gegaan naar Real Madrid en me terug op de transferlijst laten zetten in de hoop dat het nu wel zou werken. Ik ben intussen terug 2 seizoenen bij Real en krijg nog steeds niks binnen.

Intussen ben ik 94 rated en volgens de teller ben ik 151 Miljoen waard. Ben ik te duur of is dit een bug? Kan ik dit oplossen ?

Alvast bedankt