Ik ga een PC bouwen om 1080p games te spelen (in de toekomst misschien 4k) met veel FPS, Counterstrike, fortnite, racegames, destiny, gta. Daarnaast maak ik muziek erop. Ik heb een alienware 2518h 240hz 1ms monitor. Ik wil zoveel mogelijk fps halen, liever meer fps dan hogere textures enzo.
Ik weet nog niet veel over het bouwen van een pc maar ik zal hulp krijgen van iemand met het bouwen zelf. Ik vind het vooral belangrijk dat alles op elkaar kan worden aangesloten. Het hoeft niet heel stil te zijn maar ook niet heel luid, ik heb nog nooit een pc gebouwd en weet dus niet wat ik kan verwachten kwa geluid. Ik heb geen verstand van overclocken en denk dat ik daar dus maar vanaf blijf. Ik heb niet percee een vast budget maar probeer zoveel mogelijk te besparen zonder snelheid en kracht te verliezen. Ik heb geen voorkeur voor een merk. Volgens Mycom is dit de beste samenstelling van componenten voor mijn Asus 1070 ti die ik al in bezit heb.
Mijn vraag is, is dit een goede samenstelling? waar zou ik op kunnen besparen?
Ik weet nog niet veel over het bouwen van een pc maar ik zal hulp krijgen van iemand met het bouwen zelf. Ik vind het vooral belangrijk dat alles op elkaar kan worden aangesloten. Het hoeft niet heel stil te zijn maar ook niet heel luid, ik heb nog nooit een pc gebouwd en weet dus niet wat ik kan verwachten kwa geluid. Ik heb geen verstand van overclocken en denk dat ik daar dus maar vanaf blijf. Ik heb niet percee een vast budget maar probeer zoveel mogelijk te besparen zonder snelheid en kracht te verliezen. Ik heb geen voorkeur voor een merk. Volgens Mycom is dit de beste samenstelling van componenten voor mijn Asus 1070 ti die ik al in bezit heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 239,37 | € 239,37 |
| 1 | Asus TUF Z370-PRO GAMING | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Fractal Design Define R6 Black | € 121,61 | € 121,61 |
| 1 | Noctua NH-U12S | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS16G4D240FSB | € 157,95 | € 157,95 |
| 1 | LG Ultra Slim DVD Writer Zwart | € 15,- | € 15,- |
| 1 | Cooler Master GX 650W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 101,25 | € 101,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 841,03 | |
Mijn vraag is, is dit een goede samenstelling? waar zou ik op kunnen besparen?