Ik zoek een?
Monitor. Ik heb nu een ASUS VG248QE. Dus een 1080p 144hz monitor met TN panel. Deftig ding, maar ik heb graag een upgrade.
Wat belangrijk is voor me:
- 144hz blijft een must
- 1440p en 27 inch lijkt de sweetspot te zijn
- mooie kleuren -> IPS ? Of zijn er ook zeer deftige TN's die absoluut de moeite zijn qua kleur?
- gsync is meegenomen maar moet niet.
Kortom, hij moet vrij snel zijn, maar het oog wil ook wat.
Wat is je budget?
Realistisch gezien denk ik dat ik altijd rond de 600-800 range ga zitten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar als het blijkt dat ik naar een IPS paneel ga, dan heb ik wel erg veel bang van backlight bleeding. Ik heb er veel over gelezen en heb wel wat bang van dode pixels en backlight bleed, zeker als ik er zoveel geld in investeer.
Kortom, ik wil graag wat advies over welke monitor betrouwbaar is .. of advies over bij welke winkel ik best koop zodat ik vlot kan retourneren/wisselen zonder weken te verliezen.
Wat ik tot nu toe gevonden heb
Deze 2 , maar zoveel reacties over BLB en dode pixels en andere problemen. Durf de stap niet goed zetten
Monitor. Ik heb nu een ASUS VG248QE. Dus een 1080p 144hz monitor met TN panel. Deftig ding, maar ik heb graag een upgrade.
Wat belangrijk is voor me:
- 144hz blijft een must
- 1440p en 27 inch lijkt de sweetspot te zijn
- mooie kleuren -> IPS ? Of zijn er ook zeer deftige TN's die absoluut de moeite zijn qua kleur?
- gsync is meegenomen maar moet niet.
Kortom, hij moet vrij snel zijn, maar het oog wil ook wat.
Wat is je budget?
Realistisch gezien denk ik dat ik altijd rond de 600-800 range ga zitten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar als het blijkt dat ik naar een IPS paneel ga, dan heb ik wel erg veel bang van backlight bleeding. Ik heb er veel over gelezen en heb wel wat bang van dode pixels en backlight bleed, zeker als ik er zoveel geld in investeer.
Kortom, ik wil graag wat advies over welke monitor betrouwbaar is .. of advies over bij welke winkel ik best koop zodat ik vlot kan retourneren/wisselen zonder weken te verliezen.
Wat ik tot nu toe gevonden heb
Deze 2 , maar zoveel reacties over BLB en dode pixels en andere problemen. Durf de stap niet goed zetten
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart | € 609,50 | € 609,50 |
1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 765,- | € 765,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.374,50 |