logitech cordless optical uit??

Pagina: 1
Acties:

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
Ik heb net een logitech cordless optical gekocht. ik sluit hem aan en hij werkt wel leuk ja ik weet hoe mn vorige optische muis was maar dit is wel wennen.

eerste probleem ik sluit hem aan heb hem nog niet geïnstalleerd maar hij beweegt heel snel en na de installatie niet meer de beweging snelheid staat nue op max en hij is niet meer zo snel

en ik had nog een vraagje ik deed mn computer net even uit en ik zag dat in mn muis een lampje heel iets bleef branden nu wilde ik weten of dat hoort en of dat niet ontiegelijk veel stroom vreet? (gaat hij dus niet uit :? )

Ik heb de f*cking search gebruikt en al wat anderen na gevraagd alvast bedankt :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Je had al een optische muis maar wist niet van zo'n lampje? Dat geloof ik niet.

• CV_SmileY
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

lapje blijft aan (knippert wel langzaam dan)..Ik doe 3 maanden met de Baterijen

• juanp
Op maandag 16 juli 2001 18:50 schreef dennisdotcom het volgende:
Je had al een optische muis maar wist niet van zo'n lampje? Dat geloof ik niet.
sorry "een" lampje moest "het" lampje zijn en ja tuurlijk wist ik wel dat er in een optische muis een lampje zit :) anders ga je je ook afvragen hoe werkt dat ding.

• juanp
Op maandag 16 juli 2001 18:50 schreef CV_SmileY het volgende:
lapje blijft aan (knippert wel langzaam dan)..Ik doe 3 maanden met de Baterijen
ik vond dat hij erg vaag bleef branden niet knipperen of zou ik dan langer moete wachten dat hij rustig aan aftaaid :?

• CV_SmileY
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op maandag 16 juli 2001 18:53 schreef juanp het volgende:

[..]

sorry "een" lampje moest "het" lampje zijn en ja tuurlijk wist ik wel dat er in een optische muis een lampje zit :) anders ga je je ook afvragen hoe werkt dat ding.
Lampje zit er in anders werkt hij niet in het donker :)

• juanp
sorry misschien dat ik het verkeerd heb geformuleerd maar ik begrijp het begrip "optische muis" :)

Verwijderd

heeft er nog niemand een logitech cordless optical 'gemod' met een aan en uit knopje 8-)

• juanp
is misschien wel wat voor 's nachts dat er dan helemaal niets brand scheelt batterijen want iemand zei net hierboven dat hij 3 maanden doet met de batterijen maar ik doe 's ochtends mn computer aan en 's avonds laat uit }:O dus dat zal wel vreten an de stroom.

hoe lang staat hij per dag aan om er 3 maanden mee te doen.

en ja in windows je muis uit moet je opnieuw opstrten om hem weer aan te krijgen :(
Pagina: 1