Hallo,
sinds ik zelf niet veel weet van computer zet ik deze vraag even hierop het forum
, sinds 25/05/2018 krijg ik na een 2tal minuten na het opstarten van mijn computer de melding ''Beelschermstuurprogramma is niet gestart'' , sinds ik 2 monitors heb valt 1 hiervan continu weg. Mijn Ene scherm (die wegvalt) staat gelinkt met mijn NVIDIA Geforce Titan (sinds dit een game pc is en zo mijn FPS beter is
) Als ik in mijn apparaatbeheer kijk zie ik dat er 2 dingen staan in mijn beelschermadapters https://puu.sh/AtAav/92d4823181.png
. Geen idee wat die Intel is (er zit iets van intel in maar geen idee meer wat juist
) . Ik heb al alles geprobeerd van de drivers up te daten tot de intel te verwijderen uit mijn beelschermadapters. Niets helpt want vanaf ik mijn pc heropstart staat die intel er terug of krijg ik opnieuw dezelfde melding en spring mijn scherm terug op zwart ook heb ik soms dat 1 van mijn fans opeens zeer hard begint te blazen heb de pc al uitgekuist zodat er niets van stof meer zit . Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?
sinds ik zelf niet veel weet van computer zet ik deze vraag even hierop het forum
. Geen idee wat die Intel is (er zit iets van intel in maar geen idee meer wat juist