Toon posts:

Hoe windows 10 installeren op zelf gebouwde pc?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond iedereen,

Ik ben nieuw op de forum en nieuw als pc gamer.
Mijn grote vraag is eigenlijk hoe ik windows 10 installeer op een eigen gebouwde game pc.

Zelf heb ik geen andere pc klaar staan om de windows tool op een usb te krijgen, heb alleen de pc die ik ga bouwen.
Hierbij wil ik vermelden dat ik in deze pc geen dvd/cd drive heeft.

Graag hoor ik alle opties die er zijn en sta er voor open
Alvast bedankt voor alle hulp!!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Een vriendje lief aankijken en vragen of je bij hem een USB stick mag maken met de windows 10 install er op.

En als je geen vriendjes hebt die je kunnen helpen zou je het ook bij je plaatselijke computerwinkel kunnen vragen of ze de installer voor je op een stick willen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 23:41
Je kan proberen de Windows 10 ISO te downloaden van Microsoft (al gaat dat m.i. alsnog alleen via hun download applicatie), en met een tool als DriveDroid proberen de PC vanaf je Android telefoon op te starten.

Maar de suggesties van @Ernemmer zijn een stuk praktischer en makkelijker imho.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buurman, familie, op het werk, bij de voetbalclub, pc zaak om de hoek.

etc etc, gewoon even iemand lief aankijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Bij de shop waar je je onderdelen hebt gekocht, kun je waarschijnlijk ook een stick kopen met W10. *knip* niets suggereert dat de TS iets illegaals wil doen

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 28-05-2018 13:51 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor alle opties die er genoemd zijn alleen hoe zit het dan precies met de licentie van w10. Als eenmaal w10 op de pc staat hoe krijg ik me licentie erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 03:22:
Oke bedankt voor alle opties die er genoemd zijn alleen hoe zit het dan precies met de licentie van w10. Als eenmaal w10 op de pc staat hoe krijg ik me licentie erop?
Wanneer je een licentie hebt aangeschaft, dan heb je als het goed is een key. Wanneer je een Windows 7 of Windows 8.1 key hebt kun je die ook ingeven, dit werkt nog steeds geloof ik.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de reactiee!!
Wim-Bart schreef op zondag 27 mei 2018 @ 04:35:
[...]

Wanneer je een licentie hebt aangeschaft, dan heb je als het goed is een key. Wanneer je een Windows 7 of Windows 8.1 key hebt kun je die ook ingeven, dit werkt nog steeds geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:03

DukeBox

loves wheat smoothies

Op android kan je ook een iso downloaden en je telefoon als bootsource aanbieden met bijv. DriveDroid maar je hebt dan wel root rechten nodig.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:24

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Pagina: 1