Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

Goede pc voor gaming?

Pagina: 1
Acties:

• Squad_Pizza
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-08-2023
Hoi hoi,

Ik ben de laatste tijd aan het kijken voor een nieuwe computer. Ik wil hier voornamelijk op gaan gamen.

Ik heb zo goed als geen verstand van het bouwen van computers en daarom wil ik een prebuild pc kopen.

Nu kwam ik bij deze pc uit bij de mediamarkt: https://www.mediamarkt.nl...t-p32b4-i5n1-1506740.html .

Het lijkt mij een best goede pc en ook nog eens niet zo heel duur. Zou iemand mij kunnen vertellen of het inderdaad een goede pc is voor dat geld?

Ik sta open voor andere suggesties, mijn budget is ongeveer 600,-. Zoals ik al zei wil ik geen pc in elkaar zetten. Het liefst heb ik een Intel Cpu en een GeForce Gpu.

Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen naar dit systeem. Toetsenbord, etc heb ik wel al.

Ik ga dit systeem niet overclocken.

De pc moet op 1080p 60fps aankunnen. Ik heb nu 2 schermen. Deze wil ik beide gaan gebruiken.

Alvast bedankt!

Finn

[ Voor 18% gewijzigd door Squad_Pizza op 26-05-2018 23:32 ]

Verwijderd

Voor 600 euro denk ik dat dit zeker een van de betere prebuilt systemen is. Zelfbouw is natuurlijk altijd beter :P , maar dit is zeker niet slecht voor de prijs.

Overigens wel handig om te weten wat voor games je er op gaat spelen. 3GB is een van de grootst limiterende factoren van deze kaart, dus als je iets vind met een 6GB zou dat zeker het overwegen waardd zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2018 23:50 ]

• Squad_Pizza
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:48:
Voor 600 euro denk ik dat dit zeker een van de betere prebuilt systemen is. Zelfbouw is natuurlijk altijd beter :P , maar dit is zeker niet slecht voor de prijs.

Overigens wel handig om te weten wat voor games je er op gaat spelen. 3GB is een van de grootst limiterende factoren van deze kaart, dus als je iets vind met een 6GB zou dat zeker het overwegen waardd zijn.
Welke games ik precies ga spelen weet ik nog niet. Ligt een beetje aan wat m'n vrienden gaan spelen. Heb vaker gehad dat m'n pc games niet aan kon die zij wel speelden (bv pubg).
Echt zware games hoeven echt niet op ultra high settings. Zelfs low settings vind ik niet echt erg (al vind ik betere settings natuurlijk wel fijner)

Finn

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11 07:27
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:48:

Best goed voor de prijs zelfbouw gaat je echt niet veel beter lukken voor de prijs imo. Zit ook standaard 3 jaar garantie op zelfbouw is alles meestal standaard 2.

Ts : deze pc moet goed genoeg zijn voor wat je wilt, je zou het meeste wel op high kunnen spelen de 3gb is niet zon limiterende factor als je geen ultra of 4k 1440p speelt.

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Redelijke prijs, al ga je met een prebuilt toch heel erg achteruit: enorm lelijke design (imo), de heel matige voeding en vooral een veel luider systeem.

Maar goed, als je zelf liever niet bouwt is dit een prima keuze.

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾