Whatever.
Yeppers, ik draai nu op 175 Mhz, nou hij word dus echt niet warm!
Wanneer merk je als het te hoog staat??
Wat is haalbaar??
Hoever komen jullie??!
Wanneer merk je als het te hoog staat??
Wat is haalbaar??
Hoever komen jullie??!
Whatever.
Verwijderd
Ik kom op 183Mhz (hoger nog niet geprobeerd omdat ik em vandaag pas heb gekregen)....heb er een fors koelelement met een dikke fan op zitten.
Maar in quake3 is het verschil tussen 166 en 183Mhz niet merkbaar (zelfde framerate)...heeft iemand idee hoe dit kan?
ik gebruik: VooDoo 3 Overclocker 3.1 by Gary Peterson
Maar in quake3 is het verschil tussen 166 en 183Mhz niet merkbaar (zelfde framerate)...heeft iemand idee hoe dit kan?
ik gebruik: VooDoo 3 Overclocker 3.1 by Gary Peterson
IK heb mijn voodoo 3000 (AGP) stabiel lopen op 195 MHz. loopt nooit vast..!!
en inderdaad je merkt niet echt verschil in bijvoorbeeld kweek, je verhoogt de filrate van 333 naar (195 * 2) 390..!! cpu is de bottleneck dus.....
ik heb ook een slotkoeler maar hoger dan 195 moet je niet gaan.. op 200 krijg je rare kleuren en soort sneeuw in beeld,, niet doen dus (ps: dan is ie nog steeds niet echt warm
)
en inderdaad je merkt niet echt verschil in bijvoorbeeld kweek, je verhoogt de filrate van 333 naar (195 * 2) 390..!! cpu is de bottleneck dus.....
ik heb ook een slotkoeler maar hoger dan 195 moet je niet gaan.. op 200 krijg je rare kleuren en soort sneeuw in beeld,, niet doen dus (ps: dan is ie nog steeds niet echt warm
Ik heb hem momenteel op 186 Mhz staan.
Ik had hem vanmiddag op 195 Mhz staan. Na dit gedaan te hebben kreeg ik allemaal vlekken in het beeld en een vastloper...

hmmz, nog meer mensen die dit kennen? Of mensen die veel verschil merken??!
Ik had hem vanmiddag op 195 Mhz staan. Na dit gedaan te hebben kreeg ik allemaal vlekken in het beeld en een vastloper...
hmmz, nog meer mensen die dit kennen? Of mensen die veel verschil merken??!
Whatever.
Verwijderd
[quote]Op dinsdag 02 mei 2000 18:01 schreef JebberWebber het volgende:
Ik kom op 183Mhz (hoger nog niet geprobeerd omdat ik em vandaag pas heb gekregen)
hij kan nog een stuk verder want ik heb hem op 200Mhz en hij is nog steeds niet gesmolten, maar ik heb er ook een fan op geplakt dus hij word nog wel goed gekoelt
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z
Ik kom op 183Mhz (hoger nog niet geprobeerd omdat ik em vandaag pas heb gekregen)
hij kan nog een stuk verder want ik heb hem op 200Mhz en hij is nog steeds niet gesmolten, maar ik heb er ook een fan op geplakt dus hij word nog wel goed gekoelt
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z
Pagina: 1