Dit topic: [F1 2018] Race 6 - GP van Monaco is heel erg actueel en actief, leuk om te lezen, mensen reageren op elkaar, en het werd zo te zien helemaal niet "zuur." Toch besluit moderator DaniëlWW2 het volgende:
Ik zit hier al sinds 28 september 2000 en heb in al die tijd volgens mij nog nooit geklaagd over moderatie op GoT. Maar dit is toch wel een dieptepunt. Wat een ongelooflijk denigrerende opmerking.
Veeg desnoods het topic schoon en plaats een modrequest om het netjes te houden, maar het topic gewoon sluiten? Dat kost Tweakers ongetwijfeld een paar duizend pageviews.
Hij reageert ook niet op een PM (20 minuten geleden verstuurd), dus hij zal wel lekker buiten aan het spelen zijn
Maar ik heb daar even geen zin in. Ik wilde graag hier op GoT de kwalificatie nabespreken en reacties lezen.
Echt, kansloze actie.
Wat een ongelooflijk denigrerende opmerking voor een kleine hoeveelheid F1 fans die graag willen nabespreken en andere meningen lezen. Als meneer te lui is om te modereren vanwege het mooie weer, en daarom het topic maar gewoon sluit, moet meneer DaniëlWW2 misschien geen moderator zijn.Oke genoeg geweest. Ga maar even naar buiten wat anders doen. Het is toch prachtig weer. Dan gaat deze vanavond of morgenochtend weer open. Hopelijk stopt iedereen dan met zuur op elkaar reageren.
Ik zit hier al sinds 28 september 2000 en heb in al die tijd volgens mij nog nooit geklaagd over moderatie op GoT. Maar dit is toch wel een dieptepunt. Wat een ongelooflijk denigrerende opmerking.
Veeg desnoods het topic schoon en plaats een modrequest om het netjes te houden, maar het topic gewoon sluiten? Dat kost Tweakers ongetwijfeld een paar duizend pageviews.
Hij reageert ook niet op een PM (20 minuten geleden verstuurd), dus hij zal wel lekker buiten aan het spelen zijn
Echt, kansloze actie.