F1 topic gesloten met een uiterst denigrerende reden

Pagina: 1
Acties:
  • 695 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit topic: [F1 2018] Race 6 - GP van Monaco is heel erg actueel en actief, leuk om te lezen, mensen reageren op elkaar, en het werd zo te zien helemaal niet "zuur." Toch besluit moderator DaniëlWW2 het volgende:
Oke genoeg geweest. Ga maar even naar buiten wat anders doen. Het is toch prachtig weer. Dan gaat deze vanavond of morgenochtend weer open. Hopelijk stopt iedereen dan met zuur op elkaar reageren.
Wat een ongelooflijk denigrerende opmerking voor een kleine hoeveelheid F1 fans die graag willen nabespreken en andere meningen lezen. Als meneer te lui is om te modereren vanwege het mooie weer, en daarom het topic maar gewoon sluit, moet meneer DaniëlWW2 misschien geen moderator zijn.

Ik zit hier al sinds 28 september 2000 en heb in al die tijd volgens mij nog nooit geklaagd over moderatie op GoT. Maar dit is toch wel een dieptepunt. Wat een ongelooflijk denigrerende opmerking.

Veeg desnoods het topic schoon en plaats een modrequest om het netjes te houden, maar het topic gewoon sluiten? Dat kost Tweakers ongetwijfeld een paar duizend pageviews.

Hij reageert ook niet op een PM (20 minuten geleden verstuurd), dus hij zal wel lekker buiten aan het spelen zijn :7 Maar ik heb daar even geen zin in. Ik wilde graag hier op GoT de kwalificatie nabespreken en reacties lezen.

Echt, kansloze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
LA is er om algemeen beleid te bespreken, niet voor individuele modacties.

Verder, binnen 20 minuten reactie verwachten is onrealistisch. Niet iedereen zit GoT elke vijf minuten te F5'en, en mogelijk wil hij jouw reactie ook eerst met zijn collega's bespreken voordat hij op jou reageert. Een reactietijd van een paar uur is veel normaler, en 24 tot 48 uur is ook niet vreemd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dirk schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:53:
LA is er om algemeen beleid te bespreken, niet voor individuele modacties.
Aanvullend: veel fora hebben een feedbacktopic waarin juist wel de moderatie besproken kan worden. Sport ook, bovenaan de topiclijst. Daar kan en wordt de discussie gevoerd.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.