Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking met Photoshop en Lightroom. Kaartbewerking met QCIS
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit zou alles inclusief moeten zijn. PC + randapparatuur.
Huidige samenstelling
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht niet perse concrete voorstellen van onderdelen, maar eerder richtlijnen naar wat te zoeken. Ik heb voor kameraden wel vaker geholpen om Game PC's samen te stellen, maar daar lagen de budgetten een stuk hoger en ben tevens meer vertrouwd met gaming PC's. Hier echter heb ik geen flauw benul wat je nodig hebt. Is een grafische kaart nodig? Is 8 GB RAM genoeg? Is een i5 overkill? Als iemand me al een beetje in de juiste richting zou kunnen duwen, ben ik al een stuk verder.
Fotobewerking met Photoshop en Lightroom. Kaartbewerking met QCIS
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit zou alles inclusief moeten zijn. PC + randapparatuur.
Huidige samenstelling
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 168,95 | € 168,95 |
| 1 | MSI B360-A Pro | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 39,38 | € 39,38 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 168,- | € 168,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 114,95 | € 114,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 682,15 | |
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht niet perse concrete voorstellen van onderdelen, maar eerder richtlijnen naar wat te zoeken. Ik heb voor kameraden wel vaker geholpen om Game PC's samen te stellen, maar daar lagen de budgetten een stuk hoger en ben tevens meer vertrouwd met gaming PC's. Hier echter heb ik geen flauw benul wat je nodig hebt. Is een grafische kaart nodig? Is 8 GB RAM genoeg? Is een i5 overkill? Als iemand me al een beetje in de juiste richting zou kunnen duwen, ben ik al een stuk verder.
[ Voor 128% gewijzigd door Cryns op 27-05-2018 09:59 . Reden: Setup met intel cpu ]