Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Wat wil je bereiken?
Ik zoek een behuizing voor mijn toekomstige gaming pc. Ik hoop dat ik zo goed mogelijk word geholpen

Wat mag het gaan kosten?
Ik heb +-70-100 euro aan budget voor de case.

Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag een case die er 1) vet uitziet, en 2) niet al te luid is, zodat het niet lijkt alsof ik naast een vliegtuigmotor aan het gamen ben.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
ik zal de pc op mijn kamer gaan neerzetten, onder mijn bureau, tegen de muur aan, op de grond.

Ik heb een paar keuzes op het oog, maar ik weet niet welke ik moet kiezen:
- Sharkoon VG4-W (blue)
- Sharkoon TG5 (blue)
- MasterBox Lite 5
- NZXT S340 (white)
Alle behuizingen hebben 120mm fans. Ik heb forums doorgebladerd en ik lees dat ze allemaal wel wat geluid maken.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven

Audiofiel

Beste antwoord (via DennisBos512 op 26-05-2018 13:00)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06:54
Dat bedoel ik dus. Waarom zou je een mATX bordje in een ATX kast met raam gaan stoppen. Dat ziet er toch niet uit! Zoek een mooie passende mATX kast op. pricewatch: Fractal Design Focus G Mini, pricewatch: Cooler Master MasterBox Q300L, pricewatch: Thermaltake Versa H15 Window, pricewatch: Fractal Design Meshify C Mini, pricewatch: Sharkoon V1000 Window bijvoorbeeld.

€70 - €100 vind ik een erg hoog budget voor de behuizing als ik de overige componenten bekijk.
Over die overige componenten valt ook genoeg te zeggen. Misschien raadzaam een topic te openen in Desktop Aankoopadvies zodat je een veel beter gebalanceerd systeem krijgt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
Welk moederbord, videokaart, voeding en cpu-koeler komen er in? Zonder dat te weten valt er geen zinnig advies te geven want het moet namelijk wel passen. En een Mini-ITX bordje in een ATX behuizing past wel maar ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Uszka schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:21:
Welk moederbord, videokaart, voeding en cpu-koeler komen er in? Zonder dat te weten valt er geen zinnig advies te geven want het moet namelijk wel passen. En een Mini-ITX bordje in een ATX behuizing past wel maar ziet er niet uit.
sorry, vergeten:
Moederbord : ASUS PRIME B350M-A
- Geluidskaart : Onboard - 7.1 HD audio Realtek ALC887
- Internetkaart : TP Link WireLess 300mbps
- Processor : AMD RYZEN 5 1400 - 3,2GHz
- Processor koeling : Cooler Master Hyper H412R
- Geheugen : Corsair Vengeance 8GB(2133Mhz)
- Grafische kaart : NVIDIA GTX 1050 2GB
OPTICAL EN OPSLAG
- Opslag #1 : 250GB SSD Crucial MX500
VOEDING
- Voeding : Corsair VS450 voeding (450Watt)

het zal misschien niet de beste pc worden, maar ik ben een beetje een budget gamer ;)

Audiofiel

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
Dat bedoel ik dus. Waarom zou je een mATX bordje in een ATX kast met raam gaan stoppen. Dat ziet er toch niet uit! Zoek een mooie passende mATX kast op. pricewatch: Fractal Design Focus G Mini, pricewatch: Cooler Master MasterBox Q300L, pricewatch: Thermaltake Versa H15 Window, pricewatch: Fractal Design Meshify C Mini, pricewatch: Sharkoon V1000 Window bijvoorbeeld.

€70 - €100 vind ik een erg hoog budget voor de behuizing als ik de overige componenten bekijk.
Over die overige componenten valt ook genoeg te zeggen. Misschien raadzaam een topic te openen in Desktop Aankoopadvies zodat je een veel beter gebalanceerd systeem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21:47
Je hebt al een topic in Desktop Aankoopadvies gemaakt, maar dat ging niet helemaal goed. Ik sluit me aan bij Uszka, open een nieuw topic in DAA.