Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Moderne Smart-TV's: is een losse media player nog nodig?

Pagina: 1
Acties:

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Aangezien ik binnenkort ga verhuizen naar een groter huis wordt het tijd om weer een TV aan te schaffen. De laatste keer dat ik er eentje had was pak 'm beet 5 jaar geleden, een Sony met wat ingebouwde apps. Daarnaast gebruikte ik een simpele Asus media player om films etc. af te spelen, want de Sony speelde alleen een heel beperkte range aan digitale files van USB-stick af.

De techniek gaat supersnel en het aanbod aan Smart-TV's is immens, en na een tijd zoeken en vergelijken ben ik nog steeds niet veel wijzer. Ik kijk voornamelijk veel YouTube videos en de ingebouwde YouTube functionaliteit die ik gezien heb op Smart-TV's was alles behalve indrukwekkend (onhandig te bedienen, instabiel, of kon full HD niet aan). Hetzelfde voor de ingebouwde support voor afspelen van USB: de meeste TV's die ik in het verleden gezien heb accepteerde alleen heel specifieke bestandsformaten.

De belangrijkste vraag die ik heb is deze: is het in 2018 nog nodig om een losse media player te kopen voor een middenklasse Smart-TV?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 20:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het beste antwoord is: neem een usb stick met x verschillende media en codecs mee en test die in de winkel.

De kwaliteit is zo verschillend en persoonsgebonden ‘acceptabel’ te noemen.. meten is weten, is letterlijk aan de orde.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A