Ik heb weer es geprobeert om via usenet een bestand binnen te halen. Het ging mooi vlot (110 megabyte/sec!!). Maar toen stopte alles ineens, ik kon geen meer internetverbinding krijgen. Gebeld met de provider die zei dat er ddos aanvallen waren geweest.
Wat heb ik gedaan/gebruikt
-nzb bestand binnengehaald van *knip*. Niet relevant.
-geopend met sabnzb de laatste versie welke samenwerkt in safari op mac osx, safari geeft wel een melding over privacy
-usenet: newsdemon via ssl poort 563 met 40 verbindingen geconfigureerd, pakket met onbeperkte snelheid
-provider : fiber glasvezel met 1000 mbits up/down
Kan de ddos hier iets mee te maken hebben of kan het misschien zijn dat de provider denkt dat het ddos is omdat het zo belachelijk snel ging met downloaden?
Wat heb ik gedaan/gebruikt
-nzb bestand binnengehaald van *knip*. Niet relevant.
-geopend met sabnzb de laatste versie welke samenwerkt in safari op mac osx, safari geeft wel een melding over privacy
-usenet: newsdemon via ssl poort 563 met 40 verbindingen geconfigureerd, pakket met onbeperkte snelheid
-provider : fiber glasvezel met 1000 mbits up/down
Kan de ddos hier iets mee te maken hebben of kan het misschien zijn dat de provider denkt dat het ddos is omdat het zo belachelijk snel ging met downloaden?
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 28-05-2018 09:07 ]