Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerdenberg
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-07 13:23
Op mijn nieuwe telefoon, Samsung Galaxy A3 2017 met Android 8 (uit noodzaak overgestapt van Windows [10] phone naar Android) blijft een sms die ik in de berichtenapp heb gewist toch nog – totdat ik de berichtenapp sluit – zichtbaar in het scherm met recente apps; Ik sluit de app dus maar zodra ik het bericht heb gewist, hoewel het logisch zou zijn dat de SMS nergens meer zichtbaar is zodra ik die heb gewist.

Ik vind zo gauw geen relevante info over deze situatie – het gaat meestal juist om het redden van gewiste SMS-en.

Is bovenstaand een "normale" situatie in android, doe ik iets raars, is het iets specifieks voor Samsung?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
Je ziet een enkele keer wel eens oude frames in het recente apps scherm ja, is dat wat je bedoelde?
Ik begrijp je probleem verder niet denk ik. Je kan dus of de app weg swipen, frame weg, of even naar beneden scrollen en dan op recent klikken? Grote kans dat alles gewoon is zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb zoiets wel gehad met whatsapp; toestel geheel afsluiten en herstarten loste het op.

Het bewuste bericht had je wel eerst geopend/gelezen voor je het wiste trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Dat is vrij logisch. Als de recent apps lijst / soort van screenshot, real-time zou zijn, heeft dat best wel wat impact op de performance van de mobiel verwacht ik. Dus deze wordt past gerefreshed als er daadwerkelijk wat veranderd/afgesloten is, of per tijdseenheid (laten we zeggen om de minuut) bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 26-05-2018 10:11 ]