Ik krijg tegenwoordig nog al eens van dit soort meldingen
. Het gebeurt ook als de computer niet is overgeklokt dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Weet iemand wat het wel kan zijn?
Verwijderd
Geheugen rot?
Probeer ff memtest ofzo
Of heb je te veel op de achtergrond aan het runnen, wat heb je geinstalleerd voordat dit zo vaak voorkwam?
Probeer het zowiezo even met win98 SE
Probeer ff memtest ofzo
Of heb je te veel op de achtergrond aan het runnen, wat heb je geinstalleerd voordat dit zo vaak voorkwam?
Probeer het zowiezo even met win98 SE
Ik het dit probleem ook ooit eens gehad en wat je ook doet het wordt alleen maar erger (althans, dat was mijn ervaring).
Mijn oplossing was uiteindelijk vrij simpel:
Format C:\ ...
En de boel opnieuw installeren. Daarna ging het weer prima!
Heeft waarschijnlijk te maken met een grote hoeveelheid(oude, in onbruik geraakte)troep in je registers of veel progjes die (zonder dat je ervan weet) op de achtergrond draaien.
Mijn oplossing was uiteindelijk vrij simpel:
Format C:\ ...
En de boel opnieuw installeren. Daarna ging het weer prima!
Heeft waarschijnlijk te maken met een grote hoeveelheid(oude, in onbruik geraakte)troep in je registers of veel progjes die (zonder dat je ervan weet) op de achtergrond draaien.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Windows opnieuw installeren..... Windows gaat wel vaker rare dingen doen als je hem lang op je schijf laat staan
Dat zeg ik...:)Op maandag 16 juli 2001 18:49 schreef _Menno_ het volgende:
Windows opnieuw installeren..... Windows gaat wel vaker rare dingen doen als je hem lang op je schijf laat staan
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
probeer anders effe regclean en norton utilities of zo, kan maybe de boel nog behoeden voor een formatje
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Windows staat er nog niet zo lang op (een maand of 2/3) en Norton Utilities heb ik al geprobeerd. Ik heb wel wat programma's op de achtergrond draaien: MSN, Norton virusscan, Download accelerator+, Epson printprogramma en 2 IR ontvangers.
Harddisk ruimte heb ik nog meer dan genoeg. Mijn (noname)geheugen zit er al een tijdje probleemloos in, maar dat wil ik best wel eens testen. Hoe kan ik dat doen?
Harddisk ruimte heb ik nog meer dan genoeg. Mijn (noname)geheugen zit er al een tijdje probleemloos in, maar dat wil ik best wel eens testen. Hoe kan ik dat doen?
Heel toevallig onlangs het 'W32-virus' gehad ?? Heb ik namelijk wel gehad en gecleaned, maar ik had hetzelfde probleem als jou. Alsmede had ik dat Internet Explorer raar ging doen, namelijk diverse teksten door elkaar zetten, oude windows gewoon in beeld laten staan, dat soort dingen.....
Ik heb m'n geheuge even getest en dat lijkt prima in orde, dus ik ga er vanuit dat daar het probleem niet zit. Wat betreft dat virus neem ik aan dat dat het ook niet is omdat ik m'n virus scanner pas nog heb geupdate.
Ik heb trouwens die download accelerator uit gezet, maar daar heb ik voorheen (en ook bij m'n ouders) nooit problemen mee gehad.
Ik heb trouwens die download accelerator uit gezet, maar daar heb ik voorheen (en ook bij m'n ouders) nooit problemen mee gehad.
Gewoon Windows opnieuw installeren en niet alles wat je ziet meteen installeren.. Werkte bij mij in ieder geval...
Mmmmm... Daar zit ik niet zo heel erg op te wachten aangezien ik dat moet uitbesteden en ik momenteel even niet zonder computer kan. Ik blijf nog wel even zoeken naar andere oplossingen.Op dinsdag 17 juli 2001 03:40 schreef looskuh het volgende:
Gewoon Windows opnieuw installeren en niet alles wat je ziet meteen installeren..
Verwijderd
Read "Read me"Op dinsdag 17 juli 2001 06:25 schreef ScooBY_DoO het volgende:
[..]
Topper dat proggie....... enter mem ei mb tot test... [vul in] 768... te weinig mem
YEAH RIGHT
Pagina: 1