google calendar alle afspraken kwijt moto G5+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellinda
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-10 23:34
Beste
Alle afspraken zijn verloren van mijn Google Calendar op Android 7.0 Motorola Moto G5+.

Ik gebruikte hem samen met de app Business Calendar, in beide gepersonaliseerde agenda met mijn naam.
Backups zijn mislukt en software backup heeft per ongeluk overschreven toen ik met een oud device snel inlogde met Android 4.2 om de kalender op dat apparaat te hebben tot ik mijn nieuwste smartphone terughad van reparatie.

Had daarvoor al backups op pc gemaakt en SD kaart,alle apps te vinden buiten jawel , de agendas...
Ook in Google drive zit geen enkele backup van de agenda, maar ironisch genoeg wel mijn contacten om te telefoneren...

Heeft iemand een idee hoe of wat ik nog kan doen om mijn afspraken terug te krijgen?
Bij google reageren ze traag en bij Motorola ook...

Vriendelijke groeten

Mellinda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:37
Als je met je browser naar je google agenda gaat, staan ze daar dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellinda
Neen, ze zijn nergens meer te vinden.
Ik herinner me nog dat ik een (ik zal het een persoonlijke noemen) kalender had toegevoegd in de Agenda app voor gebruiker en beheerder.
De backups van de hele gsm die ik naar de Drive heb gemaakt in het algemeen zijn ook allemaal weg, ook niet in de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellinda
Beste

Topic mag worden afgesloten.
RIP afspraken digitaal, lang leve het menselijk geheugen en een beetje rondbellen voor bevestiging.
Vanaf nu ook terug oude agenda op papier ;)
Niets aan te doen, kwijt was kwijt...

Gsm werd niet meer gemaakt dus n ander model met de garantievergoeding gekocht.
Ook eindelijk n Gmail en online Google calendar in gebruik.

Mvg