Speakers onder overkapping wifi/bt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:17
In plaats van elke keer zeulen met speakers, gebruik van zwakke telefoon of JBL Charge iets, wil ik een permanente oplossing van 2 speakers hoog gemonteerd onder onze overkapping.

Budget zo'n €150.

2 speakers dus, op netspanning... Minimaal bluetooth en het liefst ook WiFi, zodat mijn telefooncamera gewoon bruikbaar blijft.

Losse speakers vind ik wel, maar dan zit ik weer met een versterker.
Draadloze speakers niet echt een optie, want zit ik weer met opladen.

Heb nu een Power Dynamics WS40A set gekocht. Maar krijg die met geen mogelijkheid gekoppeld met de bijbehorende Muzo app, dus deze gaat retour.

Zijn er nog andere opties?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:31

CeesKees

I rest my Kees

Opties zat.

Vaak word Sonos geadviseerd. Wel iets te duur voor 2 exemplaren gezien je budget. Maar een enkele play1 moet voldoende zijn.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:03
Goedkoop tweedehands setje met versterker waar je een Chromecast audio op aan sluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Play 1 keek ik al naar inderdaad. Maar weet niet of eentje een beetje voldoende geluid produceert.

En wil het liefst zo weinig mogelijk extra apparatuur. Dus een versterker is gewoon geen optie. Die setjes ben ik ook al tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:31

CeesKees

I rest my Kees

Een enkele play1 geeft genoeg geluid voor buiten.

Ik weet niet waar je woont, maar je mag wel een keer komen luisteren.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:21
Een play:1 of :3 produceren voldoende geluid.

Installatie is een fluitje van een cent en in de toekomst een speaker toevoegen is net zo makkelijk.

Enige vereiste is stabiele wifi op de plek waar je hem neer wilt zetten.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Bijna een Play:1 gekocht, maar dacht doe nog even de specs bekijken.

Geen Bluetooth mogelijk. Houdt dus in dat liedjes via YouTube niet mogelijk zijn.
/einde oefening

Wat staat er nog meer in die lijst van "opties zat"? ;)

1-2 speakers, netspanning, Wi-Fi & Bluetooth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 17:43
Als je in buitengebied woont doen.

Woon je in een woonwijk niet doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Naja, volgens mij bepaal ik zelf wel of ik muziek luister in mijn eigen achtertuin.

Dat ik speakers ophang wil niet zeggen dat ze 24/7 op standje maximaal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servpage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:34
Ik zou ook niet weten waarom niet, woon zelf ook in een woonwijk met aangrenzende buren en heb al jaren speakers in de tuin staan en inderdaad je hoeft niet hard te spelen en dan heeft niemand er last van.

Heb hier de boel gewoon met draad aangesloten, zijn jaren 70 Phillips speakers en staan weggewerkt in fruitkistjes, deze aan de binnenkant met plastic bekleed zodat ze niet nat worden en een extra frontje in de kisten tegen het inregenen.
En losse versterker in de garage met een chromecast audio er aan, volledig te bedienen vanaf mijn tablet of mobiele telefoon.
Moet de eerste klacht nog horen O-)

Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Edifier R1700BT (Bruin)

Deze :) Heb ik zelf bij m'n PC staan. Verrassend goed geluid, vooral in het laag, en lekker simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:40

rally

Deyterra Consultancy

Wellicht is de HEOS een optie van Denon?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
@Servpage jouw optie/post ben ik al tegengekomen hier op het forum. Het is dat ik gewoon geen extra apparatuur wil. Zit ik ook weer met extra stekkers te klooien, en wil het gewoon zo toegankelijk mogelijk houden.

@Palmolive alleen in het bruin, geen Wi-Fi en een eigen 4-pin stekker speakerkabel die vrij kort is. Nog niet echt overtuigd.

@rally iets duurder dan de Play:1, maar wel de optie voor BT en dus YT. Even verder inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:45:

@Palmolive alleen in het bruin, geen Wi-Fi en een eigen 4-pin stekker speakerkabel die vrij kort is. Nog niet echt overtuigd.
pricewatch: Edifier R1700BT (Zwart)

In 't zwart :) Ik vind ze zelf erg goed werken, moet ik zeggen. Wi-Fi hebben ze inderdaad niet, maar dat maakt dingen juist weer een stuk gecompliceerder. De kabel kan je natuurlijk zelf verlengen, dat moet niet zo heel moeilijk zijn.
Pagina: 1