Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Surface Pro 4 met een type cover. Nu wilde ik eens Tomb Raider afstoffen en spelen, maar nu blijkt dat op de Surface de toetsencombinatie Shift + pijltje omhoog + pijltje opzij niet werken. Dus ik kan niet voorzichtig in een richting lopen :-(

Shift + pijltje omlaag + opzij werkt wel.

Op mijn gewone pc (ook windows 10) doet doet deze toetsencombinatie het dus wel gewoon.

Op een website heb ik mijn toetsaanslagen getest, en daaruit blijkt inderdaad dat de toetscombinatie het gewoon niet doet met de typecover. Dus het het ligt niet aan het spel.

Iemand enig idee of dit een speciale combinatie is op de Type cover (4), en of dit kan worden uitgeschakeld?

PS: (Ik wil niet de controls aanpassen in het spel, of tooltjes installeren die de toetsenbordindeling aanpassen. Dan speel ik het maar op de andere computer! :)

Alvast bedankt! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 22:02

OverloadOfRed

Bla, blabla

Dit lijkt me meer een limiet op het toetsenbord (wat voor typen leuk is, maar voor gamen minder) dan een fout in de surface of windows.
Probeer je 'normale' toetsenbord eens op je surface, dan zal je waarschijnlijk zien dat dit normaal werkt, en het waarschijnlijk een limiet van de hardware in het toetsenbord is waar je last van hebt.

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent