Mijn vraag
Van de week heb ik samen met een vriend een PC samengesteld en nadat we alle onderdelen binnen hadden wilden we deze gisteren monteren. Alles ging goed totdat we hem aan wilden zetten. PC start zonder problemen en piepjes etc. maar we hebben geen beeld.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Alle kabels nagelopen
- Ander 8GB stikje RAM geprobeerd
- Andere voeding (Corsair VS450)
- Andere videokaart (AMD RX 270X)
Het enige wat we niet hebben kunnen testen zijn de CPU en moederbord aangezien ik geen andere Ryzen moederbord / CPU heb liggen. Het probleem is dat we de CPU bij Alternate en moederbord bij Megekko hebben gekocht.
Heeft iemand iets wat we kunnen proberen / over het hoofd hebben gezien. En hoe zouden jullie het nu met megekko / alternate oplossen, aangezien 1 vd 2 een prima werkend product heeft geleverd.
Alvast bedankt!
AANVULLING:
Monitor en HDMI kabel werken prima. De XFX 460 werkt ook goed in een ander systeem.
Van de week heb ik samen met een vriend een PC samengesteld en nadat we alle onderdelen binnen hadden wilden we deze gisteren monteren. Alles ging goed totdat we hem aan wilden zetten. PC start zonder problemen en piepjes etc. maar we hebben geen beeld.
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Asus Prime B350-Plus | € 84,- | € 84,- |
1 | XFX Radeon RX 460 2GB | € 147,46 | € 147,46 |
1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,51 | € 81,51 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 162,- | € 162,- |
1 | Cooler Master Elite Power 400W | € 40,95 | € 40,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 72,- | € 72,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 786,92 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Alle kabels nagelopen
- Ander 8GB stikje RAM geprobeerd
- Andere voeding (Corsair VS450)
- Andere videokaart (AMD RX 270X)
Het enige wat we niet hebben kunnen testen zijn de CPU en moederbord aangezien ik geen andere Ryzen moederbord / CPU heb liggen. Het probleem is dat we de CPU bij Alternate en moederbord bij Megekko hebben gekocht.
Heeft iemand iets wat we kunnen proberen / over het hoofd hebben gezien. En hoe zouden jullie het nu met megekko / alternate oplossen, aangezien 1 vd 2 een prima werkend product heeft geleverd.
Alvast bedankt!
AANVULLING:
Monitor en HDMI kabel werken prima. De XFX 460 werkt ook goed in een ander systeem.