[V&A] match vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Via de mail kwam van een bezoeker een MF binnen, ik ben zo vrij het hier te plaatsen, klinkt als handig. (Zeg ik zonder zelf actief V&A te gebruiken):

'
Een geliefde functie binnen de Pricewatch is het kunnen instellen van een Prijsalert voor een bepaald product. Nu leek het mij wellicht een waardevolle toevoeging om ook iets soortgelijks toe te voegen aan het Vraag & Aanbod-gedeelte. Ik ben me er uiteraard van bewust dat naast 'Aangeboden'-advertenties, er ook de mogelijkheid bestaat om een 'Vraag'-advertentie te plaatsen. Ik betrap mezelf er echter vrijwel altijd van - en ik denk dat ik niet de enige ben - dat ik helemaal niet door de gevraagde producten blader, voordat ik zelf iets aanbied. Misschien is het een idee om aan de 'zoeker' van een bepaald product, de mogelijkheid te geven om een melding te krijgen indien dit product wordt toegevoegd (al dan niet onder een bepaalde prijs).
'

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dit niet wat je zoekt? In te stellen in je wenslijst: gallery: F_J_K

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nKSFqL9.png

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Topicstarter
Nee. Ik wil trouwens niets, ik was doorgeefluik ;)

Scenario:
ik heb een iphone over, dus ga naar https://tweakers.net/aanbod/nieuw/ en maak nieuwe aangeboden Apple iPhone 8 64GB.

Dan zou het handig zijn om, nog voordat ik een verhaal schrijf en plaatjes uploadt etc, de alert krijgen dat er al iemand een Vraag-advertentie heeft staan voor een Apple iPhone 8 64GB. En andersom bij aanmaken van een Vraag-advertentie de alert dat er al aanbod is.

(En dan kan je alsnog besluiten de ad te plaatsen, of contact op te nemen met de Tweaker die al een matchende vraag/aanbod heeft).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 09:38
Waarom zou dit een handige feature zijn? Het enige voordeel die ik eruit haal, is dat je snel kan kijken wat die persoon vraagt voor zijn product en jij eronder kan bieden

Ik zie de toegevoegde waarde er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zie wel wat @F_J_K bedoelt. Als ik het zo goed vertaal, tenminste:

• Je begint het maken van een nieuwe advertentie.
• Je klikt op Aangeboden en Product.
• Je vult het product in dat je wilt verkopen, bijvoorbeeld de iPhone 7 Plus
• Vervolgens verschijnt er een lijst met deze vraag-advertenties van mensen die de iPhone 7 Plus vragen.

Je kunt dan overwegen om op een van die advertenties in te gaan of om de advertentie alsnog te plaatsen. Volgens mij is dat een superslim idee! Dat maakt het plaatsen van vraag-advertenties ook meteen een stuk aantrekkelijker.
F_J_K schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:32:
[...] En andersom bij aanmaken van een Vraag-advertentie de alert dat er al aanbod is.
Is dat niet gewoon hetzelfde als naar je product zoeken tussen de aangeboden-advertenties?

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 25-05-2018 20:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Topicstarter
Yup. En inderdaad kan natuurlijk ook eerst worden gekeken in vraag resp. aanbod. Maar toch..

Pagina: 1