TNT2 TVR, K7M, Athlon700, Iiyama510Pro Porblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dukdalf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 20:53
Dag smartass,

Ik heb nu dus een goeie combinatie van hardware alleen springt de monitor af en toe naar standby.. Of de monitor krijgt alleen nog maar vertical siganls binnen.

Ik hoorde dat het een voltage probleem zou kunnen zijn, maar hoe los ik dat op... Waar kan ik dat veranderen. IS het een oplossing om die grafische kaart in te ruilen voor een creative annihilator 256 pro, of zal dat helemaal niets uitmaken.

Als ik die TNT2 kaart in mijn oude computer doe.. Dan heb ik nergens last van.(celly400)

Thanks in advance.

De precieze gegevens zijn.

K7M met (1009 bios versie)
Athlon 700
256 Mbyte geheugen
Asus V3800 TVR 32MB
300 Watt Inwin Kast
SBlive Value
FOur point surround
en een
Iiyama 22" Vision Master PRO 510

Ik heb alle nieuwste drivers gebruikt..

Over and out

Verwijderd

Zorg ervoor, dat je eerst echt alle power-management features in de bios en van windows uitzet.

Kijk dan, of je monitor misschien ook een power-management functie heeft die je uit kunt zetten (via on-screen menu).

Zorg dat je je Asus even NIET overklokt.

Zorg dat je je Athlon even NIET overklokt.

Doe eens een virus-scan (je weet nooit...).

-----------------
Voeding-probleem?

Als je SBLive in een slot dichtbij je AGP zit, zet hem er dan eens wat verder vandaan.

Als je 2x 128MB hebt, probeer het dan eens met een dimmetje minder.

Zet je Athlon tijdelijk op een lagere snelheid (bv 90MHz) met wcpuid van H. Oda.

Helpt dit? Dan kan je power-supply het niet helemaal aan. Koop dan een andere 300W-voeding, bv die van 100 piek bij Eynstein.

-------------------
VGABios-probleem?

Mail me eventueel even, ik heb zojuist een 2.05.19.03 bios voor de V3800 in elkaar geflansd die ook tv-in/video-capture/asus driver compatible is!
Misschien is er in die 2.05.19.03 ook wat gefixed wat met jouw probleem te maken heeft.

• Dukdalf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 20:53
Thanks Bunny,

Ik ben nu ff aan het proberen om die tnt2 kaart in te ruilen voor een andere kaart met bij betalen maar als het niet lukt krijg je zeker een mailtje van me als ik alles heb geprobeerd...

Muchos Gratias..

Dukdalf

;)