Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-09-2021
Hoi, gister zag ik een advertentie op marktplaats voorbij komen waarin een nieuwe playstation 4 slim voor 200,- werd aangeboden vanwege opheffing van de winkel. Ik vroeg me af of dit echt kan zijn? Ze geeft aan dat er 2 jaar garantie bij zit en dat er 14 dagen bedenktijd bij zit.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via gmarijn op 25-05-2018 13:39)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Begin juni is de E3 2018. Misschien wordt er wel een prijsverlaging aangekondigd voor de PS4.
Er zijn ook regelmatig leuke acties tijdens de E3.

Ik zou even wachten ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:53
Goedkoopste op het moment is €280,-

Dus €200,- met 2 jaar garantie (bij wie is de afhandeling dan, als het een faillissementsverkoop is?) lijkt me iets te goed om waar te zien.
De prijs an sich nog wel (ligt een beetje aan de inkoop prijs natuurlijk, maar puur als ruimen van de voorraad zonder winst zou kunnen), maar incl garantie en bedenktermijn?

edit: oh, opheffing hoeft natuurlijk niet per definitief faillissement te betekenen. Iets te snelle conclusie, maar als de verkoper niet meer bestaat blijft het punt eigenlijk het zelfde. Namelijk bij wie moet je straks zijn voor de garantieafhandeling mocht het nodig zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Morelleth op 25-05-2018 13:31 ]

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
Leek mij ook, heb zelf de winkel opgezocht en bleek een adviesbureau te zijn. Het betreft Romy Misran bv.

edit; heb zelf gevraag aan de verkoper hoe ze de 14 dagen bedenktijd kunnen garanderen met als antwoord dat ze eind juni sluiten.

[ Voor 39% gewijzigd door gmarijn op 25-05-2018 13:33 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Begin juni is de E3 2018. Misschien wordt er wel een prijsverlaging aangekondigd voor de PS4.
Er zijn ook regelmatig leuke acties tijdens de E3.

Ik zou even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
Ik wacht de E3 wel even af! Bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Het kan wel, daar het een opheffingsverkoop is. Maar zou toch wel altijd je gezonde verstand gebruiken. Is het mogelijk om op te halen? Voor jou en voor diegene? dan kun je altijd even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
afhalen is mogelijk op afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06 15:20
Ongeacht de prijs zou ik er sowieso altijd mee oppassen, maar de prijs is in mijn ogen niet verdacht want de PS4 Slim is nu misschien wel een stuk duurder dan 200 euro (de goedkoopste die ik van de week zag was 255 euro) maar met de feest dagen vorig jaar zag ik ze zelfs voor 185 euro liggen (was bij Intertoys).

Als je deze kunt ophalen sowieso in de doos zelf kijken, ik heb weleens gezien dat men iets anders verkocht en in een "gesealde" verpakking verkocht want "nieuw".

Persoonlijk zou ik wachten tot na de E3, als daar nieuws komt over een eventuele opvolger dan is de kans op een prijs daling vrij reëel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:25
Volgende week heeft Sony weer een landelijke actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06 17:07
NotSoSteady schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:41:
Volgende week heeft Sony weer een landelijke actie.
Bron?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
Oke top. Wat voor een actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:25
Ik zag het op een andere site, blijkt alleen om de PSVR te gaan. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
thanks voor de verwijzing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik ga er vanuit dat die actie van bartsmit er weinig mee te maken heeft, dus daar zou ik niet teveel van verwachten.

Vorig jaar begon de days of play 9 Juni en duurde 9 dagen. Dus ik zou er van uit gaan dat het ongeveer dezelfde datum begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
Je bedoeld die van de intertoys? We zullen zien, zou leuk zijn. Days of play is vanwege de E3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
gmarijn schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:34:
Je bedoeld die van de intertoys? We zullen zien, zou leuk zijn. Days of play is vanwege de E3?
Bedoel intertoys inderdaad, volgens mij zijn het nu z’n beetje dezelfde winkels btw.

Ja de days of play is inderdaad vanwege de E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1077081

Ik heb betaald voor deze PS4 (vorige week woensdag) maar tot op heden niks mogen ontvangen. Daarnaast ontvang ik ook geen mails meer. Meer mensen die in dezelfde situatie zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:50
Via marktplaats? Kans is groot dat je opgelicht bent. Vooral omdat de prijs eigenlijk te goed is om waar te zijn.

Daarom ook altijd ophalen. Vooral bij zulke bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
ach in december waren de slims nieuw ook 200 euro. maar ja marktplaats, daar zitten genoeg oplichters. ik koop denk ik nog maar een valse munt tester of iets dergelijks. ik heb ook zo'n vreemd onderbuik gevoel bij de verkoop van mijn xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Mike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 17:33
gmarijn schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:32:
Leek mij ook, heb zelf de winkel opgezocht en bleek een adviesbureau te zijn. Het betreft Romy Misran bv.

edit; heb zelf gevraag aan de verkoper hoe ze de 14 dagen bedenktijd kunnen garanderen met als antwoord dat ze eind juni sluiten.
Ik zeg je dit. Klopt niet wat zij verkopen. Hou al 3 dagen marktplaats in de gate. Het gaat volgens mij ook om een oplichter aangezien hij spot echt spot goedkoop spullen verkoopt. Zoals een Desktop Acer met 2x1080TI 64gig ram enz voor 600euro. En kijk je even later weer is deze gebruiker gebannen van Marktplaats.

Ik zeg altijd koop op tweakers eentje met een hoge wadering en lang actief is op Tweakers. Mensen op Tweakers en op Marktplaats en die zijn net geregistreed en zij bieden een produckt wat te mooi om waar te zijn negeer deze. 9 van de 10 keer zijn dit oplichters.

EDIT. Nu bied hij de zelfde aan onder de naam Femke en ander mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
Mr Mike schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:58:
[...]

Ik zeg je dit. Klopt niet wat zij verkopen. Hou al 3 dagen marktplaats in de gate. Het gaat volgens mij ook om een oplichter aangezien hij spot echt spot goedkoop spullen verkoopt. Zoals een Desktop Acer met 2x1080TI 64gig ram enz voor 600euro. En kijk je even later weer is deze gebruiker gebannen van Marktplaats.

Ik zeg altijd koop op tweakers eentje met een hoge wadering en lang actief is op Tweakers. Mensen op Tweakers en op Marktplaats en die zijn net geregistreed en zij bieden een produckt wat te mooi om waar te zijn negeer deze. 9 van de 10 keer zijn dit oplichters.

EDIT. Nu bied hij de zelfde aan onder de naam Femke en ander mail adres.
jaa zag ik ook al. Had een mailtje gestuurd maar geen reactie gekregen en de advertentie is uiteraard ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
De playstation 4 slim 500 gb is nu i.v.m. days of plays bij bol.com 269,99,-. Gaat dit nog goedkoper worden ergens anders? Vindt het namelijk nog geen topdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Mike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 17:33
Bij Mediamarkt 288 plus spel vind ik wel een top deal. Daarbij is het nu ook een slechte periode om iets te kopen. Aangezien heel Nederland nu zijn vakantie geld heeft ontvangen.

Goed kijken of tip kijk bij gamemania. <-- Even gekeken en ja deze shop heeft zijn prijzen ook aangepast een maand terug kon je nog een 2dehands halen voor 189 euro met garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 20:27

vectormatic

Warlock of the doorlock

gmarijn schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:29:
De playstation 4 slim 500 gb is nu i.v.m. days of plays bij bol.com 269,99,-. Gaat dit nog goedkoper worden ergens anders? Vindt het namelijk nog geen topdeal.
Gewoon ff wachten tot na het weekend, dan is E3 geweest en als er een pricedrop komt (in het komende half jaar), is het dan

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
Weekend inmiddels achter de rug en nog steeds geen prijsdrop. Die gaat het komende jaar niet meer komen dus? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:06
gmarijn schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:11:
Weekend inmiddels achter de rug en nog steeds geen prijsdrop. Die gaat het komende jaar niet meer komen dus? ;(
Er zijn bij zowel bol als mediamarkt acties waarbij je voordelig een ps4 kan kopen. Dus er iswel iets, maar misschien is het voor jou niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmarijn
ten opzichte van de prijs van 200,- van vorig jaar van de days of play vind ik t dit jaar wel tegen vallen
Pagina: 1