Mijn vriendin had net een mail ontvangen van de Rabobank met daarin het volgende:
Lijkt op the real deal, maar klopt genoeg ook niet. Mijn vriendin vond het ook al raar dat de link niet geopend werd in haar Rabo app. Mail-adres is klant@aanvraagnieuwsberichtklanten.co.ke. Vlak voor ze de mail kreeg werd ze gebeld door 0202159469 en die lijkt er iets mee te maken te hebben.
Geen idee of anderen hier ook last van hebben (gehad).
Ze vertrouwde het niet dus even gebeld en het bleek om een scam te gaan. Vanuit de mail word je doorgestuurd naar deze website: h t t p://rabobank.euro-incassant. com/omgevingskeuze/kbhfew9327soisdnsgsf=login_valid-authorizedWij hebben al eerder telefonisch contact met u proberen op te leggen. Echter lijkt contact leggen niet gelukt te zijn. Wij sturen u daarom deze email dat u een incassant gemachtigd heeft. De nieuw gemachtigde incassant zal morgen eenmalig een Euro-incasso afschrijven van uw rekening.
Klopt de machtiging niet?
Dan kunt u deze annuleren via rabobank.nl/incasso-annuleren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
Lijkt op the real deal, maar klopt genoeg ook niet. Mijn vriendin vond het ook al raar dat de link niet geopend werd in haar Rabo app. Mail-adres is klant@aanvraagnieuwsberichtklanten.co.ke. Vlak voor ze de mail kreeg werd ze gebeld door 0202159469 en die lijkt er iets mee te maken te hebben.
Geen idee of anderen hier ook last van hebben (gehad).