Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ttadams.
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2021
Beste tweakers,

Hopelijk komt dit niet over als een al te stomme vraag. Maar: ik sta op het punt om een oude iPhone 3G te kopen van een 2ehandsverkoper (particulier). Daarvoor moet ik heel het land doorkruisen. Op foto's is inderdaad de iPhone te zien, en er staat bij dat alles origineel is, in het origineel doosje etc. Bij de omschrijving staat: "kleur: zwart". Bij nader navragen aan de verkoper bedoelt hij met zwart een zwarte achterkant. Echter, het doosje die op dezelfde foto's staat is een wit doosje (waar wel 3G opstaat). Ik dacht dat enkel de witte iPhones 3G (witte achterkant) in een wit doosje kwam en de zwarte in een zwart doosje. Nu ja, de verkoper beweert dat alles origineel is. Ik heb gevraagd voor het imeinr door te sturen van telefoon en doosje, maar nu enkele dagen geen antwoord en ons afspraak gaat door morgen.
Mijn vraag voor jullie: kwam een zwarte (achterkant) iPhone 3G toen ook in een wit doosje, bijvoorbeeld een latere productie van het 3G-model?

Alvast bedankt! _/-\o_

Tom

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:46

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

De 3G is er nooit in wit geweest toch? Dat was toch pas vanaf de 3Gs dacht ik.

I stand corrected; de 3G 16Gb versie is er ook in wit geweest inderdaad.

[Voor 34% gewijzigd door Icephase op 25-05-2018 15:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:19

Oekol

waka waka hey hey

Hier zie ik wel een unpack video van een witte iphone 3g met een doos waar een zwarte iphone op staat. Is dat misschien iets?

YouTube: iPhone 3G 16gb in White Unboxing

en nog een:

https://gizmodo.com/50241...-unboxed-definitely-white

[Voor 66% gewijzigd door Oekol op 25-05-2018 13:03. Reden: was een 3gs in een link --> verwijderd]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:29
Voor zover ik me kan herinneren had ik m gewoon in een zwart doosje. Maar ik weet niet of dat later nog is veranderd.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Icephase schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:58:
Behalve de eerste iPhone is elke iPhone er in twee of meerdere tinten geweest.

[Voor 67% gewijzigd door Donstil op 25-05-2018 15:11]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29
Icephase schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:58:
Jawel, mijn vrouw had ooit een witte 3G en ik een zwarte. Zo konden we ze tenminste makkelijk uit mekaar houden :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:46

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ongeacht of het nou om een 3G of 3Gs gaat (titel wijkt af van de inhoud van de topicstart?) lijkt het inderdaad zo dat een witte in een wit doosje zat en een zwarte in een zwart doosje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ttadams.
@Icephase Oeps sorry, titel is inderdaad verkeerd... Bedankt voor je antwoord, dat is wat ik ook dacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ttadams.
@Leoon. De iPhone op de doosjes van de 3G hadden allemaal een zwarte voorkant, de iPhone itself trouwens ook. Maar het doosje zelf was zwart bij de iPhone met zwarte achterkant (die een zwarte voorkant had) en het doosje was wit van een iPhone 3G met een witte achterkant (die overigens ook een zwarte voorkant had), zoals in de video's die je meedeelde...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:37
Nu vraag ik me toch af waarvoor je het wil gebruiken, als museumstuk? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ttadams.
@FoxLenny Ja. Niet dat ik het zelf zou gebruiken als telefoon :-) Maar, aangezien het niet met de originele doosje is waarschijnlijk, wat is dat dan nog waard volgens u? Of volgens andere tweakers-gebruikers? Let me all know :-D
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee