Wijziging User Review - [bevgrad] [kozee]

Pagina: 1
Acties:
  • 922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bevgrad
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09-2018
Meneer belooft al een week mijn telefoon over te kopen maar komt telkens met smoesjes. Het eerste bericht luidde dat hij hem dezelfde dag nog wilde overnemen. Daarna hoor ik het weekend niks van hem. Maandag weer antwoord en meneer meldt dat hij weekend aan het vieren was dus niet kan antwoorden. Kan gebeuren. Vervolgens weer meerdere dagen geen antwoord. Meneer claimt nu dat hij zijn berichten doordeweeks niet kan bekijken omdat hij zelfstandige is. Dat is geen goede reden om geen afspraak te maken en vervolgens meerdere keren 3 dagen geen antwoord te geven. Ik heb een negatieve review achtergelaten om andere tweakers te behoeden voor dezelfde ervaring. Heb hem laten weten deze aan te passen als hij zijn woord nakomt en gewoon mijn berichten beantwoord. Als represaille besluit deze jongen om ook een negatieve review bij mij achter te laten en claimt dat ik onvriendelijk ben geweest. Het berichtverkeer kan ik doorsturen. Oordeel zelf maar.

[ Voor 69% gewijzigd door bevgrad op 25-05-2018 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 20:00

DirtyBird

Praktiserend denker

Geen transactie is geen review toch?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtyBird schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:31:
Wanneer men toezegt iets te willen overnemen, imo wel.
Tevens ben ik van mening dat voor wraakreviews 14 dagen afkoelperiode (lees =ban) geen overbodige luxe is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
Geen transactie overeenkomst is geen review toch?
Lijkt in dit geval een wel sprake van een overeenkomst! Helaas zijn er mensen zonder geld die je zo een week lang bezig kunnen houden.

[ Voor 6% gewijzigd door mobby1971 op 27-05-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal even de screenshots van het gesprek uploaden en bekijk dan maar wat voor verhaaltje hij er van maakt ;)

geen integrale discussies plaatsen

Echt een zielig persoon is het :D En als je kijkt naar zijn waarderingen zie je zelf al hoe "vriendelijk" deze persoon is.

Veel plezier met je verdere verkoop, na je 1ste berichten had ik al een slechte indruk over jou.
Nog nooit gehad met andere tweakerdeals

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 27-05-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaMoon
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-08 18:43
" 850 vandaag nog betaald" ----> " 850 is prima" = overeenkomst

Beoordeling van @bevgrad is dan terecht.

Ps niet netjes om prive berichten ook nog met gegevens openbaar te delen |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was een duidelijk akkoord. Dan mag je verwachten dat de koper alles op alles zet om de deal snel af te ronden. Dagen treuzelen en met uitvluchten komen is dan zeker not done. De wraak review is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil iedereen die geen partij is aub niet reageren?!