Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Samsung ue40b8000 gekregen sindskort, In het begin deed YouTube het nog wel, Hier even wat er afspeelt

De tv staat aangesloten op het internet alleen er is 1 probleempje. Als ik YouTube meest besproken selecteer of zoeken of meest bekeken, Ik neem even een voorbeeld aan zoeken. Als ik bijv een liedje intyp dan krijg ik geen video’s te zien. En ik zie ook geen titels of dergelijke. Maar andere Yahoo netwerken of widgets werken wel. Zoals weather. En ik weet niet of dit een smart tv is. Want er staat dat dit een internetTV is. En ja ik weer het verschil niet van. Nu is de vraag: hoe verhelp ik het probleem dat er bij YouTube afspeelt?

Ik hoop dat ik een antwoord krijg en bedankt alvast.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ken de TV niet. Maar als ik mij even in de klantenservice van Samsung verplaats: Heb je hem al eens naar fabrieksinstellingen teruggezet? Mocht dat niet werken, neem dan weer contact met ons op via: https://www.samsung.com/nl/info/contactus/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gebrobeerd om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen alleen het is niet gelukt, misschien even toch contact opnemen met Samsung, Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Na wat zoeken kom ik een topic tegen uit 2010, net na het uitkomen van de TV, dat de widgets al heel slecht werkte. Ik denk dus dat je 8 jaar later al helemaal weinig hoeft te verwachten van het 'SmartTV' gedeelte van de TV.

Het lijkt mij ook makkelijker om gewoon een Chromecast o.i.d. aan te schaffen, stuk gebruikersvriendelijker en werkt 'gewoon'.

Overigens heeft dit niet zoveel met netwerken te maken, dus schopje van NT naar TB.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 25-05-2018 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Das natuurlijk wel waar dat de tv uit 2010 wel sloom is, bedankt anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dit probleem wel op te lossen? Ik hoop dat ik een reactie krijg.

Mvg
Gamer2215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Een topic omhoog kicken na 24 uur is toegestaan, niet na iets meer dan twee uur...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1