Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nu pas beginnen met Gran Turismo 6: nog aan te raden?

Pagina: 1
Acties:
  • 805 views

Vraag

• dunowe
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17-11 11:33
Beste tweakers,

ik heb in mijn jonge tijd heel hard genoten van Gran Turismo 1 en 2 (beide quasi "uit" gespeeld) en ook versie 3 en 4 in mijn bezit (gehad), maar door tijdsgebrek wat minder gespeeld.

Ik heb ook al een tijdje een PS3 en een gran turismo 5 prologue, maar nooit heel veel tijd in geinvesteerd (en toch bijna alle trophies behaald).

Nu was ik van plan om een tweedehands exemplaar van Gran Turismo 6 te bemachtingen en toch eindelijk nog eens wat meer te sim racen.

Maar toen kwam ik op deze link:
https://www.gran-turismo.com/us/news/00_5985704.html
extract:
On 28 March 2018 at 12:00 UTC, the online services of the PlayStation®3-exclusive software “Gran Turismo 6” will come to an end. Prior to this on 31 January 2018, we will also end the distribution of downloadable content that can be used in-game.

Als ik het dus goed begrijp, is alle gratis DLC die ooit is uitgebracht niet meer downloadbaar? Vermoedelijk dan ook inclusief bugfixes (als er al noodzakelijke waren?)

Is het dan nog de moeite om GT6, ook al is het voor een prijsje, aan te schaffen?
Kan op een of andere manier toch nog aan de interessante extra content gekomen worden?

Of is de standaard game out-of-the-box bugvrij genoeg en uitgebreid genoeg om heel lang de extra content niet te missen?

Ik vind ook dat er een anniversary edition uitgebracht is, is dat dan de oplossing?
Laat zich wel heel wat moeilijker vinden, tweedehands.

Dank bij voorbaat.

Beste antwoord (via dunowe op 25-05-2018 18:25)

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-11 11:33
Ze zijn alleen gestopt met het aanbieden van DLC en online features.
De updates (die dus de bugs fixen) kan je nog gewoon downloaden.

Dus kopen dat spel en gamen :)

breminem wijzigde deze reactie 25-05-2018 17:32 (7%)

PSN: breminem

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Denk dat je beter Project Cars 2 kan aanschaffen in afwachting van GT7.

Dat gezegd hebbende; omschrijvingen van GT6 Anniversary geeft niet overal duideljikheid. In sommige gevallen staat er expliciet vermeldt dat bijvoorbeeld bepaalde baan-indelingen later via PSN worden uitgebracht. Zoals je zelf al hebt gevonden; de online services zijn niet meer online hiervoor.

Denk dat de enige manier is (if any); een PlayStation overkopen van iemand die het complete spel heeft staan inclusief alle content en patches.

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-11 11:33

breminem wijzigde deze reactie 25-05-2018 17:32 (7%)

PSN: breminem

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dunowe
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17-11 11:33
quote:
breminem schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:31:

Bedankt.
Ik kreeg ook bevestiging via een engelstalig forum, dus kopen wordt het!

• Oortjes
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Is het mogelijk om online tegen elkaar te racen in GT6? Ik heb vandaag via MP een PS3 aangeschaft met GT6 en ben benieuwd hoeveel tweakers dit spel nog spelen?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Oortjes schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 14:56:
Is het mogelijk om online tegen elkaar te racen in GT6? Ik heb vandaag via MP een PS3 aangeschaft met GT6 en ben benieuwd hoeveel tweakers dit spel nog spelen?
http://www.vgchartz.com/a...hutting-down-on-march-28/ ?

Xbox Live: OctagonQontrol

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:16

exactor it

Moderator Spielerij
Servers zijn offline + dood topic kicking. /end

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True