Beste medetweakers,
Heeft iemand enig idee waar dit soort strepen door kunnen komen?;

[/list]
Iemand tips om dit op te lossen en/of ideeën wat hier de oorzaak van kan zijn?
Wanneer ik het probeer te forceren (zwart wit beelden op het scherm zetten) krijg ik dus het volgende (niet echt horizontaal overigens maar toch..)

En poging 2;

Ondertussen @ TV;

Alvast bedankt!!
Heeft iemand enig idee waar dit soort strepen door kunnen komen?;

[/list]
- Inno3D iChill GTX1080 aangesloten middels Displayport-Minidisplayport kabel welke bijgeleverd was bij mijn huidige ASUS MG270(Q) monitor.
- Deze strepen bewegen met het scrollen mee.
- Vooral bij hoog verschil in contrast (zoals hier zwart/wit) Streep gaat over het gehele beeld.
- Wanneer ik naast mijn monitor gelijktijdig middels HDMI mijn TV aansluit zie ik diezelfde strepen niet op de TV.
- Ik heb de drivers reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
- Soms krijg ik het gehele scherm vol met groene bras, na het herstarten van enkel de monitor is het beeld weer normaal.
- Zover ik dat kan testen (strepen zijn niet constant maar flikkeren) lijkt het niet zichtbaar op een printscreen(zodoende een foto gemaakt)
Iemand tips om dit op te lossen en/of ideeën wat hier de oorzaak van kan zijn?
Wanneer ik het probeer te forceren (zwart wit beelden op het scherm zetten) krijg ik dus het volgende (niet echt horizontaal overigens maar toch..)

En poging 2;

Ondertussen @ TV;

Alvast bedankt!!
[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 24-05-2018 20:40 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW