Hee! Ik heb 'n macbook air en vanmorgen deed die 't nog prima. Radio aan en moest f weg. Liet hem aan, zoals altijd. Want was zo weer terug.
Maar kom net thuis, zwart scherm. Uitgevallen.
Gebeurt ook wel eens vaker. Want ik laat de oplader er nooit inzitten. Ook niet als ik f weg ben.
Dus oplader erin en wilde hem weer aanzetten...... Daar zit nu m'n probleem: Hij gaat niet meer aan!
Eerst dacht ik, wacht f tot hij wat batterij heeft. Maar tevergeefs.
En inmiddels is ie al lang en breed opgeladen (dit doet die dus nog prima) en zijn we bijna 10 uur verder, doet het nog niet.
Vanalles geprobeerd..
Dicht en open, lang indrukken of kort, 1x of 10x..
Dan de cmd alt p r ingedrukt houden, al doe ik 't 10 minuten bij wijze van.. Het wil niet helpen!
Iemand idee hoe wie wat waar er hier aan de hand is?
Ik ben volledig laptop afhankelijk. Dus hopelijk lukt t om er met jullie uit te komen. Want heb de eerste gevolgen van niet achter m'n pc kunnen al ervaren en Apple support kan ik niet bellen (serienummergezeik), woon alleen, dus kan niemand om hulp vragen of dus achter 'n andere pc kruipen.. Dus zou 't heel fijn vinden!
Alvast bedankt!
(En ik wist f niet in welke categorie. Excuus als die fout staat)
Maar kom net thuis, zwart scherm. Uitgevallen.
Gebeurt ook wel eens vaker. Want ik laat de oplader er nooit inzitten. Ook niet als ik f weg ben.
Dus oplader erin en wilde hem weer aanzetten...... Daar zit nu m'n probleem: Hij gaat niet meer aan!
Eerst dacht ik, wacht f tot hij wat batterij heeft. Maar tevergeefs.
En inmiddels is ie al lang en breed opgeladen (dit doet die dus nog prima) en zijn we bijna 10 uur verder, doet het nog niet.
Vanalles geprobeerd..
Dicht en open, lang indrukken of kort, 1x of 10x..
Dan de cmd alt p r ingedrukt houden, al doe ik 't 10 minuten bij wijze van.. Het wil niet helpen!
Iemand idee hoe wie wat waar er hier aan de hand is?
Ik ben volledig laptop afhankelijk. Dus hopelijk lukt t om er met jullie uit te komen. Want heb de eerste gevolgen van niet achter m'n pc kunnen al ervaren en Apple support kan ik niet bellen (serienummergezeik), woon alleen, dus kan niemand om hulp vragen of dus achter 'n andere pc kruipen.. Dus zou 't heel fijn vinden!
Alvast bedankt!
(En ik wist f niet in welke categorie. Excuus als die fout staat)