Toon posts:

Rare bugs in cs soms..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hm..ik krijg het op de een of andere manier ook altijd voormekaar om op van die onbereikbare plaatsen te "stucken" in cs ...

Afbeeldingslocatie: http://www.disway.nl/~gebu/GoT/cs_backalley0022.JPG

Dat ben ik .. :)

Thnx therion voor de screen trouwens..

Ook kun je bij Tundra beswel vast komen te zitten..ach in elke map vast wel ergens, maar irritant is het wel...

Hoop echt dat ze dit soort bugs uit 1.3 gaan halen..

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Dit zijn geloof ik bugs in de maps zelf, dus je kunt het OF een engine probleem noemen OF een map probleem.

Ik zou voor de 2e gaan :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Dat laatste lijkt me ook maar moet wel op te lossen zijn... Gewoon invisible walls om die lamp heen oid..

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op maandag 16 juli 2001 17:51 schreef G3R10 het volgende:
Dat laatste lijkt me ook maar moet wel op te lossen zijn... Gewoon invisible walls om die lamp heen oid..
Invisible walls?

Hehe how paranoid can u be ;)

Op de een of andere manier krijg je het trouwens ook telkens voor elkaar om mij (als teamgenoot) te raken :P

j/k with u

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 11:27

RSP

ach ik heb daar ook wel eens gezeten...
bij dust kan je ook vast komen te zitten... vlak bij de ct base als je dat tunneltje in gaat kan je bovenop komen en je kan in 747 bijna overal vast komen te zitten :)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Er is een spawn plek van de terroristen op as_tundra waar je ook geregeld vast komt te zitten. Heb het zelf al twee keer gehad. En waar jij vast zat G3R10 heb ik laatst ook iemand vast zien zitten. Tja er zitten "een paar bugs" in het spel ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 17:57 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Invisible walls?

Hehe how paranoid can u be ;)

Op de een of andere manier krijg je het trouwens ook telkens voor elkaar om mij (als teamgenoot) te raken :P

j/k with u
LOL .. you know what i mean.. dat die lamp gewoon een "vierkant" object is waar je dus nergens op kunt gaan zitten oid..

En over dat raken.. jah duh...moet je ook maar niet met een skinhack gaan spelen >:) :P
Hoe moet ik nou weten dat d'r in backally opeens een ct die toch t is van het dak afkomt terwijl ik midden in de smoke sta >:)

j/k

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op maandag 16 juli 2001 23:18 schreef G3R10 het volgende:

[..]

LOL .. you know what i mean.. dat die lamp gewoon een "vierkant" object is waar je dus nergens op kunt gaan zitten oid..

En over dat raken.. jah duh...moet je ook maar niet met een skinhack gaan spelen >:) :P
Hoe moet ik nou weten dat d'r in backally opeens een ct die toch t is van het dak afkomt terwijl ik midden in de smoke sta >:)

j/k
Ja hoor, schuif je eigen onkunde maar af op mij :P

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
wat ik pas erg vind, soms zit ik vast in zo'n map, gaan alle mensen camper roepen... ja hallo, ik WIL wel weg maar kan gewoonweg niet |:(
Pagina: 1