Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1075487

Topicstarter
Ik heb een Samsung Galaxy S8 die ik nogal intensief gebruik, dus ik krijg erg veel meldingen. Daarom heb ik mijn telefoon altijd op stil staan, maar mis ik het ook altijd als ik gebeld wordt. Ik weet dat het mogelijk is om uitzonderingen in te stellen in de Niet Storen-modus, maar dat wil ik niet, aangezien ik die ook gebruik als ik bijv. een toets heb en de telefoon in mijn tas echt geen geluid mag maken. Vandaar de vraag of het ook mogelijk is om vanuit de stille geluidsmodus alleen de beltoon toch geluid te laten maken (of te laten trillen), zonder een andere app meldingsgeluid of trillen te geven.

Ik heb al door de instellingen gespeurd, maar heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen. Verder heb ik gewoon de meest recente Android-update geïnstalleerd.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Geluid uit zetten bij de notificaties van desbetreffende apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:09

Daniel36

vernieuwde formule

Anoniem: 262853 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:33:
Geluid uit zetten bij de notificaties van desbetreffende apps.
Jep, 1 voor 1...
En anders toch stillemodus met als uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
"Vroeger" kon je in Android bij de Sound & Notifications kiezen voor "Separate slider for ringtone and notifications". Die kom ik niet meer tegen. Wel heb ik via de Xposed-module 'GravityBox' (tussen de blokhaken ([ ]) staat de android-versie) losse sliders gekregen. Wellicht kan dit ook met een andere app zonder root... Maar ik adviseer natuurlijk gewoon je telefoon te rooten :Y

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:49

DataGhost

iPL dev

Stil gaat vziw boven Niet Storen, dus als je NS+uitzonderingen standaard doet en dan tijdens je toets je telefoon op Stil zet, dan heb je toch precies wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Of je zet je telefoon uit tijdens de toets? Wij moeten dat in ieder geval doen. (wordt overigens niet gecontroleerd) Dan kun je toch weer de niet storen modus gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Bij een s8 kun je gewoon 1x op volume toets drukken... Venster openklappen en alleen notificaties op stil zetten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1075487

Topicstarter
reyals schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:52:
Bij een s8 kun je gewoon 1x op volume toets drukken... Venster openklappen en alleen notificaties op stil zetten
Wel makkelijk, maar dan trillen de rest van de meldingen en staat de modus automatisch op "geluid".
Pagina: 1