Tweakers vakantie special reclame AD.nl

Pagina: 1
Acties:

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:15
Ik zie net op AD.nl onderstaande advertentie maar de link is dood :| en er is nog geen special te bekennen :P

vakantie

[ Voor 12% gewijzigd door HKLM_ op 24-05-2018 16:22 ]

Cloud ☁️

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50

crisp

Devver

Pixelated

Thanks! Wordt opgelost :)

Intentionally left blank

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-11 14:48
Beetje rare zin ook, of niet?

Play every day

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad, of ik moet hem lezen als 'speciaal' (dus 'net speciaal geplaatst voor de vakantie') of juist als 'special', dat tweakers 'zojuist' (net) een special heeft geplaatst over gadgets voor op de vakantie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

SinergyX schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:42:
[...]

Inderdaad, of ik moet hem lezen als 'speciaal' (dus 'net speciaal geplaatst voor de vakantie') of juist als 'special', dat tweakers 'zojuist' (net) een special heeft geplaatst over gadgets voor op de vakantie.
Dat laatste. Zo werken al deze reklame-uitingen. Ze zijn ook imo allemaal even onduidelijk maar da's een keuze van marketeers geweest.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-11 14:48
CyBeR schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:44:
[...]

Dat laatste. Zo werken al deze reklame-uitingen. Ze zijn ook imo allemaal even onduidelijk maar da's een keuze van marketeers geweest.
Rare keuze. Ik snapte het pas toen je het uitgelegd had, en ik houd wel van een beetje puzzelen of een woordspeling.

Play every day

Pagina: 1