Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Worden de notities in mijn notitie app van mijn Samsung S6 edge plus bij een factory reset verwijderd van mijn mobiel?

Groet,
Ramon

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-05-2018 14:05)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Bij een factory reset wordt alles van je telefoon verwijderd, dus ook je notities.

Wat je denk ik bedoeld is of de notities in een backup zitten opgeslagen, zodat je die kunt restoren? Ik neem aan dat je de standaard notitie app van Samsung gebruikt? Volgens mij heeft die app geen cloud-backup o.i.d. dus je kan aannemen dat daar geen backup van gemaakt wordt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:03
Ja, die worden van je toestel verwijderd. Bij een factory reset is de telefoon weer in dezelfde staat als toen je hem kocht.
Heb je daar een backup van via google drive, of onedrive of iets anders dergelijks?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Bij een factory reset wordt alles van je telefoon verwijderd, dus ook je notities.

Wat je denk ik bedoeld is of de notities in een backup zitten opgeslagen, zodat je die kunt restoren? Ik neem aan dat je de standaard notitie app van Samsung gebruikt? Volgens mij heeft die app geen cloud-backup o.i.d. dus je kan aannemen dat daar geen backup van gemaakt wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt! Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Ik zag namelijk dat je google account en samsung account er mogelijk op blijft staan. Deze twee accounts heb ik voor de zekerheid verwijderd om twee nieuwe accounts voor de nieuwe mobiel te maken. Dan weet ik dat de notities dus wel worden verwijderd, dat is ook juist de bedoeling

Bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2018 13:55 ]