Beste tweakers. Ik loop op dit moment stage bij een bedrijf waar ik vooral web applicaties ontwikkel(fullstack). Dit doe ik vooral met Java(Spring framework) en VueJS.
Zelf heb ik al rond de 8 jaar programmeer ervaring in Java(begonnen als hobby toen ik 11 was) en rond de 3 jaar ervaring in Spring Framework. Hierdoor programmeer ik op een relatief hoog niveau(heb ik gehoord van collega's). Zelf ben ik 19 jaar en zit ik in mijn tweede jaar HBO software engineering.
Mijn stageplek gaat mij hierdoor een bijbaan aanbieden(1 of 2 dagen per week). Nu vraag ik me af wat een goed loon hiervoor is(per uur).
Het bedrijf bestaat uit ongeveer 20man als dat van belang is.
...
Java 8
Spring Framework(vooral Spring Boot met diverse Spring libraries, behalve de cloud libs van Spring)
ElasticSearch
Standaard dev tools(git, intellij, etc...)
Amazon AWS(CloudWatch, Elastic Beanstalk, EC2, S3)
Kennis over Jenkins voor devops(zijn toekomstplannen voor het bedrijf)
NodeJS/NPM/Yarn
VueJS
Bulma CSS framework
Bootstrap
...
Ik heb al enkele connecties die ook in de software wereld zitten maar zou graag feedback ontvangen van andere tweakers.
Zelf heb ik al rond de 8 jaar programmeer ervaring in Java(begonnen als hobby toen ik 11 was) en rond de 3 jaar ervaring in Spring Framework. Hierdoor programmeer ik op een relatief hoog niveau(heb ik gehoord van collega's). Zelf ben ik 19 jaar en zit ik in mijn tweede jaar HBO software engineering.
Mijn stageplek gaat mij hierdoor een bijbaan aanbieden(1 of 2 dagen per week). Nu vraag ik me af wat een goed loon hiervoor is(per uur).
Het bedrijf bestaat uit ongeveer 20man als dat van belang is.
...
Java 8
Spring Framework(vooral Spring Boot met diverse Spring libraries, behalve de cloud libs van Spring)
ElasticSearch
Standaard dev tools(git, intellij, etc...)
Amazon AWS(CloudWatch, Elastic Beanstalk, EC2, S3)
Kennis over Jenkins voor devops(zijn toekomstplannen voor het bedrijf)
NodeJS/NPM/Yarn
VueJS
Bulma CSS framework
Bootstrap
...
Ik heb al enkele connecties die ook in de software wereld zitten maar zou graag feedback ontvangen van andere tweakers.