Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

4G Router en Port Forwarding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zonderbloem
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-11 09:47
Een van mijn opdrachtgevers heeft op het platteland een ADSL verbinding van 0.5Mbits/0.06Mbits (down/up). Ze maken gebruik van VoIP en af en toe wanneer Windows updates worden opgehaald is telefonie verkeer vrijwel onmogelijk. In de streek is KPN de enige aanbieder en er is geen Ziggo of andere aanbieder beschikbaar.

Nu heb ik even zitten kijken naar 4G van T-Mobile. En heb daar een aantal vragen over:
  • Is het mogelijk om een eigen router in combinatie met 4G thuis abonnement in te schakelen?
  • Kan ik Port-Forwarden op een 4G abonnement?
  • Hoe zit dat met VoIP over 4G?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@zonderbloem je openingspost voldoet niet helemala aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zoals je kan lezen in Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden en gedaan hebt?

Dat gezegd hebbende. Wanneer je nu ADSL neemt van KPN, dan is de kans groot dat je ook 4G van KPN erbij kan nemen voor dezelfde prijs: https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 24-05-2018 11:34 ]

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Gewoon Windows Updates uitstellen?

VoIP moet gewoon kunnen over 4G al dan niet over alternatieve poorten.

[ Voor 52% gewijzigd door RobinF op 24-05-2018 13:42 ]

• C0okiejar
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:55

C0okiejar

Ik weet dat ik niks weet.

Jazeker, Je hebt bij T-mobile een APN waarbij ze geen NAT gebruiken. Dan krijg je dus gewoon je eigen adres, dan kan je ook port forwarden (Zou wel DDNS gebruiken want ip wijzigt echt enorm vaak)

Hoe het met je VOIP zit durf ik je niet te zeggen.

edit: volgens mij is het bij t-mobile de volgende APN: smartsites.t-mobile

[ Voor 13% gewijzigd door C0okiejar op 24-05-2018 13:15 . Reden: APN even opgezocht ]