Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerhard R
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-03-2023
Hoi,
Binnenkort mag ik verlengen!
En heb max. 400 € te besteden, maar ik twijfel
tussen de
Asus zenfone 5 en de Nokia 7 plus, Nokia heeft stock android!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millu
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:42
Heb zelf de nokia 7+ en dit zijn voor mij de voordelen:

- Groot scherm -> handig voor content te consumen
- Ik heb al 4 dagen gedaan tussen 2 oplaadmomenten
- Cpu is meer dan voldoende. Ik speel vlot Hearthstone en spotify/youtube op hetzelfde moment
- Android one is geweldig, ik krijg regelmatig updates
- Android op stock is voor mij de enige manier om android te beleven. Custom shells zoals die van samsung trekken op niets. Geen bixby!! en geen uninstallable apps die door samsung of consoorten voorgeinstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En op welk vlak verwacht je input van ons? Smaken zijn altijd persoonlijk. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerhard R
De Asus heeft een mogelijkheid om de gebruiker te leren kennen, kunstmatige inteligentie zoals je alleen op vlaggenschepen vindt
Bij de telefoons hebben sterke punten waar ik over twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
Wat is je vraag nou precies? Zoals je het nu stelt kan niemand er iets zinnigs over zeggen behalve jijzelf... het is nu niet meer dan een kwestie van voorkeur en dat kan alleen jij beslissen. Maar heb je vragen over technische eigenschappen oid, dan kan daar iemand misschien wel wat zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerhard R
Per abuis is mijn vraag 2 keer geplaatst, ik gebruik nu de LG stylus2 die heeft sinds 2016 zijn laatste update in september gehad! Wat is de meerwaarde ván die regelmatige updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerhard R
De Nokia heeft stock android, ontvangt regelmatig zijn beveiliging patch, mijn LG uit 2016 draait vanaf hét begin op gingerbread en heeft de laatste beveiliging patch in sept. Dat jaar gehad

De vraag is:
Wat is de meerwaarde ván die regelmatige updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Gerhard R je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen binnen de ATT. Het is namelijk de bedoeling om het template volledig in te vullen. Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons en Het algemeen beleid #quickstart

Het template staat hieronder:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zou je dat alsnog willen invullen? Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerhard R
Hallo,
Hoe kan ik de oude berichten die nu verborgen zijn definitief verwijderen?
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gesloten in overleg met TS.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.